שירותי ניסור בטון

לפניכם שירותי ניסור בטון באמצעות ניסור ביהלום של חברת אלוני, לחיתוך מדויק של בטון מזוין מכל סוג. חברת אלוני עם ניסיון מעל 20 שנה בתחום, והקפדה על כללי הבטיחות.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בונים? משפצים? זקוקים לשירות של ניסור בטון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אצלינו תקבלו שירות מקצועי של צוות מנוסה המכיר היטב את כל סוגי העבודות הקשורות לחיתוך או הסרת בטון.

שירותי ניסור בטון של חברת אלוני

להלן השירותים השונים לניסור בטון שתוכלו להזמין אצלנו וליהנות מתוצאות מקצועיות במיוחד!

ניסור קיר בטון

ניסור קיר בטון

ניסור של קיר בטון חייב להיעשות באופן מקצועי על מנת שהחיתוך יהיה ישר, מדויק, לא יחייב ביצוע תיקונים ושיפוצים אחרי העבודה ויאפשר להתקדם מיד הלאה להמשך העבודות.

צינורות בטון

ניסור צינורות בטון

ניסור צינורות בטון יתבצע בהתאם לעובי הצינור, הקוטר שלו כמו גם אפשרויות הגישה למקום העבודה. ישנה אפשרות לבצע את העבודה בעזרת מסור נייד אך ברוב המקרים הניסור ייעשה בעזרת מסורים כבדים וגדולים הפועלים באופן אוטומטי.

ניסור קורות בטון

ניסור של קורות בטון עשוי להיות מבצע הרבה יותר מורכב מכל ניסור אחר של בטון. יש צורך בתכנון מוקפד ומקדים שיכלול בראש ובראשונה חוות דעת וליווי של מהנדס / קונסטרוקטור. העבודה חייבת להיעשות במסורים המתאימים וזאת כדי למנוע רטט ופגיעות היקפיות במבנה כולו.

ניסור מרפסת

הסרת מרפסת בצורה יעילה ובטוחה מחייבת חיתוך בצורה מבוקרת שתמנע זעזועים שעשויים להיגרם בגלל שימוש בכלי מכניים גדולים. אלו עלולים ליצור נזקים חמורים למבנה. קיים אתגר נוסף בחיתוך של מרפסת וזה הפינוי של חלקי הבטון שהן חרוב חלקים כבדים וגדולים. כאן יש שתי דרכים לביצוע. אפשר לרסק את הבטון ואחר כך לפנות אותו ואפשר גם לחבר את המרפסת בטרם החיתוך, למנוף מיוחד שיניף אותה מיד לאחר החיתוך ויעביר אותה ישירות אל תוך משאית הפינוי. »

ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון

לצורך ניסור של רצפת בטון נעשה שימוש במגוון טכניקות וכלים שונים וזאת כדי להתאים לכל סוג של בטון את הכלי הנכון והמתאים. יש את המסורים הניידים אותם יכול המפעיל להחזיק בידיו ולבצע את הניסור ויש את המסורים האוטומטיים שמוסעים על פני הקרקע ובעזרת שלט רחוק מכוונים אותם לביצוע החיתוך.

פרגולות בטון

ניסור פרגולת בטון

פרגולות בטון זהו אמצעי קירוי שיוצרים בעזרת יציקות בטון. מדובר בקורות בטון עבות וכבדות במיוחד שנועדו לשאת משקל רב. החיתוך של פרגולות בטון חייב להיעשות באופן מדויק ובטוח על מנת שבסיום העבודה לא יישאר כל זכר לקורות הבטון שהיו במקום. החיתוכים והחיבורים שהיו בין המבנה לבין חלקי הבטון של הפרגולה יוסרו אף הם באופן אסתטי ומלא עד שאכן לא תישאר כל שארית מהפרגולה.

ניסור קרניז בטון

קרניז בטון זהו קרניז חיצוני אותו בונים לרוב בקצה העליון של המבנה כאשר המטרה היא לצורך התקנת גג רעפים, בניית מרפסת או יציאה אל הגג. הניסור של קרניז הבטון חייב להיעשות באמצעות כלי מקצוע מתאימים וזאת כדי להשיג תוצאות מדויקות בלי לסכן את המבנה ואת יושביו.

ניסור סלעים

ניסור סלעים הינה הדרך הכי קלה, הכי מהירה והכי פשוטה בעזרת מסור היהלום. כך ניתן לבצע את החיתוך בצורה מבוקרת שמתוכננת היטב מראש. מסור היהלום הוא מסור חזק במיוחד שצולח גם את החיתוך של האבן או הסלע הכי קשיחים והכי חזקים, בצורה מוצלחת ומושלמת.

פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני

פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני

פתיחת דלת או חלון בקיר בטון חיצוני עשויה להיות משימה קשה, אבל עם כמה שלבים פשוטים וכלים מתאימים, אנחנו חברת אלוני יכולים לבצע בצורה מהירה טובה ויעילה. כנסו לראות.

ניסור חגורת בטון

ניסור חגורת בטון

משפצים או בונים וישנה חגורת בטון שמפריעה לכם בעבודה? מה עושים במקרה כזה? אל מי פונים כדי לקבל אישורים? אנחנו חברת אלוני מתמקצעת בפטרונות ובניה באמצעות ניסור וקידוח בבטון.

ניסור חומה או גדר מבטון

ניסור חומת בטון

ניסור חומה או גדר מבטון הוא תהליך בו מוצקים בטון וחומרי תושבה ביחד כדי ליצור מבנה עמיד ומסיבי למניעת חדירת מים והגדלת הגובה של החומה או הגדר. התהליך כולל מסגרת עם תחתיות חזקות ויציבות.

ניסור גג / תקרת בטון

ניסור תקרת בטון

ניסור גג בטון הוא תהליך שבו משתמשים בכלי חשמלי לחיתוך ופיצול של גגות בטון. הכלי החשמלי משמש לניסור הגגות או חצובת בטון. כדי לאפשר לגורמי הבנייה לגשת לגגות ולעבוד על הגורמים התחתונים בצורה נוחה. ניסור הגג בטון יכול להיות מסוכן ודורש שימוש בציוד המתאים ובמקצועיות, לכן חשוב להעסיק חברת ניסור גגות בטון מקצועית ומוסמכת עם ניסיון רב בתחום.

פתיחת פתח לחדר מדרגות

פתיחת פתח לחדר מדרגות

פתיחת פתח לחדר מדרגות הוא תהליך שבו ניצור פתח בקיר ליצירת כניסה לחדר המדרגות. התהליך כולל הרבה צעדים שונים, כגון תכנון המיקום וגודל הפתח, הסרת חומר הבנייה, חיתוך הקיר והתאמתו למסגרת, אנחנו חברת אלוני מתמחה בניסור בטון ופטרונות בנייה.

פתיחת פיר מעלית

פתיחת פיר מעלית

פתיחת פיר מעלית בבניין מגורים דורשת דיוק רב כדי לקבל את החיתוך הרצוי בלי לפגוע בכל חדר המדרגות. זה גם כן יעשה בעזרת מסור בטון כדי לקבל תוצאות מושלמות.

בחברת אלוני ניסור וקידוח בטון מבצעים את כל סוגי עבודות הניסור בטון. אם מדובר בפרויקט מסובך או שאינו קיים כאן בשירותים שלנו, צרו קשר וניתן לכם מידע נוסף.

מתחייבים לשירות הטוב ביותר ולמחירים אטרקטיביים במיוחד!
לקבלת ייעוץ והצעת מחיר עבור ניסור בטון, חייגו עכשיו 077-803-7996, או השאירו פרטים

איך עובד ניסור בטון ביהלום

הבטון הוא החומר הכי חזק שקיים בתחום הבנייה בישראל. כמעט כל מבנה מורכב מבטון. בתים פרטיים, משרדים, חנויות, בניינים רבי קומות וגם חניונים, גשרים, גרמי מדרגות, עליות גג ועוד.

כאשר עולה צורך בביצוע שינויים מתבקשים בכל אחד מהמבנים הללו, הרי שמדובר יהיה באתגר לא תמיד פשוט. החיתוך של הבטון אינו מהדברים הקלים. אחרי הכול מדובר בחומר קשיח וחזק במיוחד. כל ניסיון לקדוח או ליצור חור כלשהו בבטון עלול להוביל לסדקים בשאר חלקי היקר ואם עושים את זה עם כלים אגרסיביים, הרי שזה עלול להשפיע על המבנה כולו ועל השלד שלו שייחלש.

זו בדיוק הסיבה למה חשוב כל כך לבצע משימות מהסוג הזה בעזרת אנשי מקצוע שיש להם הן את הידע המקצועי והן את הכלים המתאימים על מנת להגיע לתוצרים הרצויים.

לאנשי המקצוע יש את היכולת לתכנן ולקבוע את סדר העבודה על מנת לקבל את התוצאות הרצויות אך בלי לסכן את המבנה ואת יושביו.

ניסור בטון מחיר - כמה עולה?

ניסור בטון מחיר מתחיל מ- 150 ₪ למטר, בהתאם לתנאי השטח וגודל הפרויקט.

להלן מחירים לפי סוגי פרויקטים:

  • פתיחת דלת בקיר בטון החל מ - 1,200 ₪

    עובי קיר עד 25 ס"מ

  • פתיחת חלון בקיר בטון החל מ - 1,100 ₪

    עובי קיר עד 25 ס"מ

  • פתיחת פתח למדרגות החל מ - 1,000 ₪

    עובי קיר עד 25 ס"מ

  • ניסור רצפת בטון החל מ - 300 ₪

    מחיר לפי מטר רץ

  • ניסור חומת בטון החל מ - 250 ₪

    מחיר לפי מטר רץ

  • ניסור קיר החל מ - 150 ₪

    מחיר לפי מטר רץ

*(ט.ל.ח) המחירים להערכה בלבד ואינם מחליפים את המחיר שתקבלו בהצעה ולכן מומלץ ליצור קשר כדי לקבל מחיר מדויק

כיצד נקבעים המחירים לניסור בטון

המחיר לניסור בטון נקבע בהתחשב בכמה וכמה פרמטרים כפי שנמנה להלן.

  • סוג הבטון – לא כל בטון מורכב מאותם הרכיבים. יש בטון המכיל מתכות, המכונה בטון מזוין שהוא הרבה יותר קשיח וכמובן הרבה יותר מאתגר לחיתוך. ככל שהבטון יהיה קשיח וחזק יותר, הרי שהמחיר כמובן יעלה אף הוא בהתאם.
  • עובי הבטון – הבטון קיים בעוביים שונים. ככל שהבטון יהיה עבה יותר, ברור שהחיתוך יהפוך להיות מורכב יותר. המחיר יהיה מושפע אף הוא בהתאם להרכב העבודה מבחינת עובי הבטון.
  • הגישה למקום העבודה – לא תמיד החיתוך נדרש במוקמות נגישים שנוח לבצע בהם את העבודה. יש מצבים אשר בהם הלקוח מבקש לנסר חלקי בטון בעליית הגג או בכל מקום שם אין גישה נוחה ובטוחה. ככל שהמלאכה תהיה מורכבת או מסוכנת יותר, הרי שהדבר אף הוא יבוא לידי ביטוי במחיר בסופו של דבר.
  • שימוש בכלים נוספים – בעבודות של ניסר בטון עשוי לעלות צורך בשימוש בכלים נוספים כמו למשל מנוף לצורך הרמת חלקי הבטון המנוסרים, כאשר הניסור נעשה על גגות או במרפסות. לעיתים יהיה צורך בשימוש במחפרון או טרקטור כדי לפנות של חלקי הבטון וזה גם כן יבוא לידי ביטוי במחיר הסופי.
  • ריסוק ופינוי בטון – כידוע אין להשאיר חלקי בטון בחוץ וחובה לפנות אותו בסיום העבודה. ברוב המקרים החברה שמבצעת את העבודה תבצע גם את הריסוק והפינוי כאשר זה יגולם גם כן בהצעת המחיר.

תמונות מהשטח ניסור בטון

לפניכם תמונות מהשטח של עבודות חיתוך והסרת אלמנטים מבטון.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר עבור ניסור בטון, חייגו עכשיו 077-803-7996, או השאירו פרטים

מידע מקצועי בנושא ניסור בטון

כאמור הבטון הוא חומר חזק מאוד. בישראל ישנה הקפדה על בנייה בבטון כדי להעניק חוזק למבנים וכן מחסה והגנה לתושבים, גם במצבים של רעידות אדמה.

היתרון הזה עומד לנו לרועץ כאשר אנחנו צריכים לבצע עבודה של ניסור הבטון.

בדיוק לצורך כך יוצרו מסורי היהלום אשר אלו מצליחים להתגבר ללא כל קושי גם על הבטון הכי קשיח כאשר הפעולה נעשית תוך שמירה והקפדה על איכות המבנה, חוזקו של המבנה כמו גם בטיחות האנשים השוהים במקום.

מסור הבטון הוא הכלי היחיד שאכן מבטיח ביצוע מהיר, מקצועי ובטוח של ניסור בבטון.

כיצד פועל מסור היהלום?

מסור היהלום הוא למעשה מסור רב עוצמה שם ועל על בסיס של מנוע חזק במיוחד. על בסיס המנוע הזה מורכב דיסק להב גדול שהוא חד במיוחד. דיסק הלהב מסתובב במהירות עצומה בעת שמפעילים את המסור. מה שלמעשה מוביל לחיתוך מהיר וחד במיוחד של כל חומר חזק ככל שיהיה. בטון, אבנים ואפילו סלעים.

ניסור בטון בתמונה רואים דיסק של מכונת ניסור בטון בעת פעולה וניצוצות שעפים.

גולת הכותרת של מסור היהלום אלו הם ללא ספק שבבי היהלום הכתושים שמצפים את הלהב של המסור. זה למעשה מגביר את האפקטיביות של המסור ומאפשר לו ליצור את החיתוך המתבקש, בקלות רבה וביעילות שאין דומה לה.

כפי שכבר הבנתם, קיימים סוגים שונים של מסורי יהלום. לכל מטרה או צורך עושים שימוש בסוג המתאים שיבטיח יעילות וביצוע מושלם. יש את המסורים הידניים בערתם ניתן לבצע עבודות ניסור לא גדולות במיוחד ויש את המסורים האוטומטיים אותם יש להתקין במקום המיועד לניסור כאשר בעזרת שלט רחוק ניתן לשלוט על הניסור בפועל.

ניסור כזה מאפשר להגיע לתוצאות מדויקות המתוכננות מראש תוך שמירה על בטיחותו של מבצע העבודה ושל כל מי שנמצא באזור.

חלק ראשון – להב דיסק ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון

ישנם דיסקים שונים שמיועדים לניסור בטון. המשותף בין כל אלו זה היהלום שמשדרג את כל המערכת. לא מדובר כאן ביהלומים מהתחום של התכשיטים שכולנו מכירים. מדובר ביהלומים מהתעשייה שיש להם את היכולות המיוחדות שיש לכל יהלום. כלומר חוזק מיוחד שאין דבר בעולם שמסוגל להתגבר עליו. זו הסיבה שאכן מסור היהלום מצליח להתגבר על כל אבן, סלע או משטח בטון מחוזק ועבה ככל שיהיה.

חלק שני – חיבור מכונת הניסור לקיר או לאלמנט שחותכים

כפי שכבר הזכרנו, לא תמיד אפשר לבצע את החיתוך של הבטון בעזרת מסור ידני ועבודה ידנית. יש מצבים רבים אשר בהם ישנה העדפה לבצע את העבודה באמצעות שלט רחוק בגלל סיבות שונות. אם זה בגלל היקף העבודה שכולל חיתוך ארוך של מקטע בטון ואם זה כאשר מדובר בעבודה מורכבת הכוללת חיתוך של סלעים או חיתוך של צינורות בטון הממוקמים באזורים פחות נגישים.

במצבים מעין אלו יש צורך בהכנת מסילה מיוחדת במקום שם מבקשים לבצע את הניסור כאשר אל המסילה מחברים את המסור. המסור למעשה מותקן על גבי הקיר אותו מבקשים לנסר או על הקרקע שדורש את הניסור כאשר המפעיל שולט מרחוק על המסור ומפעיל אותה בפועל.

כך מתקבלת תוצאה מהירה, מדויקת, אסתטית וגם בטוחה.

היתרונות שבמסור יהלום

מסור היהלום שנכנס זה מכבר לשימוש בתחום הזה של עבודות חיתוך וניסור של בטון, מביא עמו שורה ארוכה של יתרונות. אם בעבר ידענו כי חיתוך של בטון מחייב עבודה מורכבת, קשה ומייגעת של שבירת הקיר בעזרת פטיש ואזמל, הרי שהיום הדברים נעשים בקלילות ובמהירות הודות למסור היהלום.

מעבר ליעילות של מסור היהלום שזה הדבר הכי חשוב, יש גם יתרונות נלווים שאנחנו מרוויחים כאשר אנחנו בוחרים לבצע את העבודה בעזרת מסור היהלום.

  • עבודה שקטה – המסור הוא כל כך מהיר כך שהרעש הוא ממש מינימלי. לא מדובר בשעות של ניסור כי אין בכך כל צורך. תוך זמן קצר המשטח המיועד מנוסר בלי לגרום להפרעות לדיירי הבית ולשכנים.
  • עבודה נקייה – כפי שכבר ציינו, הניסור נעשה לרוב בליווי זרם מים. המים נועדו במקור לצינון המסור אך הם גם סופחים את אבק הטון ומותירים שטח עבודה נקי.

לפני הניסור צריך לוודא את הדברים הבאים:

לפני שבכלל מתחילים לבצע את העבודה, חשוב לברר מספר נתונים מול החברה המבצעת כמו בדיקה של השטח באופן מקצועי, זאת על מנת להבטיח כי אכן אפשר יהיה לבצע את העבודה במהירות, ביעילות תוך הבטחה כי לא ייגרם כל נזק למבנה והסביבה האנושית.

האם יש אישור מהנדס?

כדי לוודא כי ישנה אפשרות לבצע את עבודות הניסור בקירות הבית, חשוב לפנות אל איש מקצוע מתחום ההנדסה על מנת שהוא יבדוק את הקיר ומה הוא מכיל. הוא יראה את כל התוכנית ההנדסית של הבניין כדי לבדוק האם אכן יש אפשרות לבצע את הניסור בקיר. יש קירות שהם קירות תמך של המבנה ואסור לפגוע בהם. יש קירות אשר בתוכם עוברים תשתיות שונות וניסור שייעשה בלי בדיקה מראש עשוי להוביל לתקלות רבות בתשתיות החשמל, המים או התקשורת.

בדיקה שתיעשה מבעוד מועד תאפשר קבלת אישור לביצוע העבודה תוך היצמדות לתוכנית ולהגבלות אם יהיו.

האם השטח מוכן לביצוע ניסור בטון?

מעבר לכך חשוב להכין את השטח על מנת שהוא לא ייפגע בעקבות נפילה של חלקי בטון בעת הניסור. זה כולל פיזור צמיגים על גבי הקרקע או קשירה של הבטון לפני הניסור כדי למנוע נפילה של חלקי בטון במשקל של מאות ק"ג, מה שיפגע בוודאות בקרקע של המבנה.

האם יש נקודת חשמל מתאימה?

כדי לבצע את הניסור חייבים שתהיה נקודת חשמל זמינה וקרובה למקום בו אתם צריכים את הניסור. לפעמים מדובר באתר בנייה שלא מחובר עדיין לחשמל כאשר בלי זה אי אפשר יהיה לבצע את הניסור הרצוי.

כלי עזר נוספים לניסור:

אז נכון שאמרנו שמסור הבטון הוא הכלי העיקרי אשר בעזרתו יש לבצע את הניסור. עם זאת יש כלים נוספים שבמקרים מסוימים יהיה עליכם להכניס לתמונה וכמובן לשלם עליהם. כפי שכבר פרטנו לעיל.

בטרקטורון שמסייע להגיע אל המיקום שנדרש הניסור.

מנוף כדי להגיע אל המקום המיועד לניסור או כזה שאליו יקשרו מראש את החלק אותו עומדים לנסר כמו מרפסת, תקרה, צינור, קרניז וכן הלאה. בעזרת המנוף אפשר יהיה לחסוך את הריסוק של הבטון כאשר המנוף יעביר ישירות את חלק הבטון המנוסר אל משאית מיוחדת שתפנה את הבטון מהמקום.

הפעולות לאחר עבודת הניסור בטון:

  1. פינוי ההריסות – שאריות הבטון חייבים להיות מפונים ממקום העבודה. זה למעשה חלק מהעבודה וזוהי האחריות של מבצע העבודה. אם מדובר בחלקי בטון לא מאוד גדולים אין כל קושי בפינוי השאריות. אם אלו חלקים גדולים, אי אפשר להרים אותם בצורה בטוחה. במקרים אלו יהיה צורך לרסק את הבטון ולפורר אותו לחלקים קטנים על מנתץ להקל על מלאכת הפינוי.
  2. תיקונים ופינישיים – כל עבודה המתבצעת על קירות המבנה דורשת לרוב ביצוע תיקונים. אפילו קידוח של חור במקדחה עשוי להוביל לסדקים או שברים בקיר ובכלל החור לא תמיד יהיה עגול ומדויק. כאשר מדובר בקיר מבטון, הרי שהניסור לא יוכל להתבצע בצורה מושלמת בכלי הקידוח הרגילים.

כדי לקבל מענה מקצועי ומושלם שלא יחייב תיקונים לאחר העבודה, חשוב לעשות את זה בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא כלי שמסוגל לבצע כל ניסור בקיר הבטון מבלי שייצור כל רושם בחלקי הקיר האחרים. הניסור שמתקבל הינו מדויק מאוד, בצורה הרצויה ובמיקום הרצוי מבלי שיהיה כל צורך בביצוע שיפוצים לאחר מכן.

אם הזמנתם שירות של ניסור בטון לצורך פתיחת פתח בקיר הבטון, תוכלו מיד לאחר הניסור להתקדם הלאה בהרכבת המשקופים מבלי שיהיה כל צורך בביצוע פעולה נוספת.

לשירותי ניסור בטון צרו איתנו קשר כבר עכשיו, וקבלו הצעה משתלמת במיוחד.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מְעוּלֶה
מבוסס על 11 ביקורות
שי מנצוב
שי מנצוב
2023-05-07
עובד מקצועי ודייקן מרוצה מאוד ומחיר סביר בהחלט
ידידיה כהן
ידידיה כהן
2023-04-23
שירות חם עבודה יסודית והכי חשוב אמינות נהנתי מאוד ממליץ בחום
משה יצחק
משה יצחק
2023-04-18
תודה רבה צוות הכי טובים שהיו לי עבודה מעולה כמה פעמים לפני היו אצלי מנסרים ולא היו מקצועיים וגרמו לנזקים חברת אלוני מקצועיים תודה רבה רבה
Dina Ben Shushan
Dina Ben Shushan
2023-04-17
מקצוען
ליאת סויסה
ליאת סויסה
2023-04-17
ממליצה מאוד על אלוני ניסור אדם מקצועי אדיב ואחראי
הדס אלבלק
הדס אלבלק
2023-04-17
עבודה מקצועית!! והשירות מעל הכל!
אורי חיים מזור
אורי חיים מזור
2023-04-17
עובדה מהירה טובה ומדויקת
Ilay Kuzibardov
Ilay Kuzibardov
2023-04-17
שירות מדהים
Ofer Baram
Ofer Baram
2023-04-17
ספק הגון ישר בעל מקצוע מפעיל תהליכי עבודה מדויקים ונכונים ובבטיחות רבה כן ירבו שכמותו
יוסף סלמה
יוסף סלמה
2023-04-17
תודה על שירות נקי אמין ומקצועי, מרוצה מעל הגג
מאמרים והדרכות על ניסור בטון

חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »