פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני

רוצים לפתוח פתח חדש בבית? שירותי ניסור בטון הם הפתרון עבורכם לחיתוך מדויק ונקי. בעמוד זה נדבר על פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני, טווח מחירים, סוג השירות וההתמחות של חברת אלוני.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

במסגרת ביצוע שיפוצים בבית, עשוי לעלות צורך בפתיחת דלת או חלון בקיר קיים בבית. אם זה כשאנחנו רוצים לשנות ולהגדיר מחדש את החללים בבית ואם זה כשאנחנו רוצים לעצב מחדש את החלל הקיים על ידי הרחבת פתחים, הגדלת חלונות או הפיכת חלון לדלת וכן הלאה. לעיתים זה יקרה בשל כורח המציאות כאשר יש צורך בהרחבת פתחים לצורך שימוש נכה. כך או כך, העבודה חייבת להיעשות בצורה מקצועית ומדויקת על מנת שאכן תתקבל התוצאה הרצויה. זה אומר פתח חתוך היטב בצורה ממוקדת ומדויקת בדיוק כמו שאתם רוצים או צריכים. אם מדובר בקיר העשוי בטון כמו שקורה בדרך כלל בקירות חוץ, חובה לבחור בכלים מתאימים לביצוע העבודה. רק כך אפשר יהיה להבטיח כי אכן יתקבל חיתוך מדויק ומהוקצע באופן מושלם. נסביר בהמשך איך פועל מסור הבטון כדי שתבינו שזהו אכן הכלי המושלם לביצוע העבודה.

פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני

פתיחת דלת או חלון בקיר חיצוני

כמה זה יעלה לכם?

התעריף לפתיחת פתח בקיר בטון משתנה מאוד בהתחשב בכמה וכמה פרמטרים. עם זאת נוכל לומר כי באופן כללי המחירים הם:

פתיחת דלת בקיר חיצוני מחיר – מחיר רגיל החל מ – 1,200

פתיחת חלון בקיר חיצוני מחיר – מחיר רגיל החל מ – 1,000

תמיד יהיו שינויים בגלל התחשבות בגורמים כמו גודל הפתח הדרוש, סוג הבטון אותו אתם מבקשים לנסר, הגישה למקום העבודה וכן הפינוי של הבטון מהאזור.

ניתן לכם כאן טבלת מחירים לפריצת חלונות או דלתות בקירות בטון בהתאם לעובי הבטון.

 

סוג השירות עובי הבטון 40 ס"מ עובי הבטון 30 ס"מ עובי הבטון 20 ס"מ
פתיחת חלון בקיר חיצוני 2,200 – 3,400 ₪ 1,500 – 2,700 ₪ 1,200 – 2,200 ₪
פתיחת דלת בקיר חיצוני 2,500 – 3,700 ₪ 2,000 – 3,200 1,800 – 2,700 ₪

 

הכירו את מכונת הניסור לבטון

אחרי שהבנו שזהו הכלי ורק אתו אפשר להגיע לתוצאות הרצויות הגיע הזמן להסביר איך בעצם עובד מסור הבטון וכיצד מבצעים בעזרתו את הניסור. מסור הבטון הוא כלי רב עוצמה הבנוי עם מנוע חזק במיוחד. המסור מכיל להבים חדים במיוחד שמסתובבים במהירות עצומה. גולת הכותרת של המסור אלו הם שבבי היהלום. מדובר בשכבה של יהלומים שמצפה את שולי הסכין של המסור מה שהופך בעצם את המסור לחד וממוקד כפי שאנחנו מכירים אותו. למי שאינו יודע, היהלום נחשב כחומר הכי חזק שיש לנו בטבע. אין חומר שאנחנו מכירים שהוא חזק מהיהלום. כך שגם על הבטון הקשיח והחזק ביותר מסוגל היהלום להתגבר בקלות רבה. ברגע שיש לנו את היהלום על המסור והלהבים המסתובבים, יש לנו למעשה כלי מנצח שמסוגל לחתוך בבטון כל מה שרק נבקש!

כך תפרצו חלון או דלת בקיר הבטון

לפני שאתם מתחילים לבצע את התוכניות שלכם בעזרת מסור הבטון, חשוב שתגדירו לעצמכם בצורה מאוד מדויקת וברורה, מה אתם רוצים שיהיה ואיך אתם רוצים לראות את הדלת או החלון שלכם. ברגע שיש לכם תוכנית סגורה, עליכם לזמן איש מקצוע מתחום ההנדסה שיאשר פריצה כזו בקיר בטון. לא תמיד הדבר באמת אפשרי בשל פגימה ופגיעה בחוזק המבנה. במקרים אחרים מדובר בתשתיות שעוברות בתוך הקיר ואי אפשר לחתוך שם את הקיר בלי לגרור תיקונים והתקנות חדשות אחר כך.

לאחר שיש לכם אישור לביצוע העבודה חשוב שתפנו אל איש מקצוע מומחה לתחום שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הכי מדויקת עם הכלים המתאימים. יש משמעות רבה מאוד להתאמה של הכלים כמו גם לביצוע שייעשה על ידי איש מקצוע מומחה. רק כך אפשר אכן להבטיח את התוצאות המושלמות. הן מבחינת דיוק בחיתוך והן מבחינת הבטיחות בעבודה.

״אלוני ניסור וקידוח בטון״ – כדי שתיהנו מביצוע מושלם!

חברת אלוני לניסור וקידוח בבטון מציעה את שירותיה בשוק מעל עשרים שנה. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בביצוע מגוון עצום של עבודות ניסור מה שבהחלט הוביל אותנו למקום המקצועי שם יש ביקוש רב לעבודות ניסור שתיעשינה במקצועיות הראויה. הצוות שלנו יגיע אליכם עם כל הכלים הנדרשים עם צוות מקצועי שיתכנן עבורכם את כל תוכנית העבודה בהתאם למטרות שלכם כאשר הדגש יהיה על חיתוך מהיר ומדויק תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות כדי שתצאו מרוצים מהשירות שלנו.

שירותי ניסור בטון נוספים

במסור הבטון ניתן לבצע כל שינוי נדרש בבטון הכולל גם חיתוך של הבטון. כמו למשל:

  • ניסור קיר בטון כשאתם רוצים לחלק מחדש את חללי הבית ואתם רוצים לבטל קירות קיימים ולבצע הקמה מחודשת של קירות במיקומים הרלוונטיים, אתם חייבים לדאוג לכך שהקירות ינוסרו באופן מקצועי עם חומרי ניסור איכותיים וטובים. כאשר הניסור נעשה באופן מקצועי ונכון אתם יכולים להתקדם מיד אחר כך לשלבי העבודה הבאים. כמו התקנה של משקופים, התקנה של דלתות וכן הלאה.
  • ניסור רצפת בטון – כשיש לכם עליית גג או שאתם רוצים לחתוך את רצפת הבטון לצורך ביצוע תיקונים שונים או הנחת תשתיות למטרות שונות, אתם צריכים לחתוך את הרצפה בצורה מאוד מדויקת ומאוד ממוקדת כדי לקבל תוצאות בטיחותיות דבר ראשון וכמובן גם שימושית ויעילות באמת. ניסור של רצפת בטון חייבת להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע מומחים שיבטיחו את אזור העבודה ויכינו את השטח לפני הכול כדי למנוע סיכונים מיותרים ועבוד לא מקצועית.
  • ניסור קורות בטון במבנים רבים יש קורות בטון המייצבים את המבנה או שהם מעטרים את המבנה מבחוץ, כך גם יש פרגולות בטון העשויות קורות בטון. את כל אלו אסור לנסר סתם כך בלי לוודא שישנה אפשרות מבחינה הנדסית להסיר אותם או לחתוך אותם. לאחר שמתקבל אישור לכך חשוב לבצע את העבודה בזהירות המתבקשת כדי להבטיח תוצאות איכותיות.

דיסק לניסור בטון

שאלות ותשובות בנושא ניסור בטון


מי אחראי על פינוי הבטון?
פינוי הבטון המנוסר הוא חלק ממכלול העבודה. לרוב יהיה זה התפקיד של מבצע העבודה. עם זאת חשוב תמיד לבדוק כי אכן הדבר ברור גם לחברה המבצעת וכי היא מתחייבת לפנות את הבטון מהאזור עם סיום העבודה.

האם הפינוי נכלל בהצעת המחיר לניסור הבטון?
כפי שכבר ציינו, הפינוי הוא חלק מהעבודה. כדאי לבדוק מול החברה כי היא אכן מתחייבת גם על פינוי פסולת הבטון וכי הפינוי יהיה חלק מהצעת העבודה ומתומחרת יחד.

האם חייבים לרסק את הבטון לפני הפינוי?
לא תמיד צריך לרסק את הבטון לפני הפינוי. יש מקרים כמו למשל בניסור מרפסת בו ניתן לקשור את המרפסת לפני החיתוך אל מנוף מיוחד שיפנה את המרפסת בשלמות מיד עם סיום החיתוך.

איך מבצעים עבודות של ניסור בטון בגובה?
בעבודות ניסור בטון יש להיזהר במיוחד ולבצע את העבודה רק על יד אנשי מקצוע המקפידים על כל התקנים כמו לבוש הולם, הכנה נכונה של השטח וכן הלאה.

כיצד מתמחרים את עבודות הניסור בבטון?
התמחור לעבודות ניסור בבטון נקבע על פי כמה וכמה פרמטרים וחשוב לפנות לשם כך אל איש מקצוע מומחה לתחום.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מְעוּלֶה
מבוסס על 11 ביקורות
שי מנצוב
שי מנצוב
2023-05-07
עובד מקצועי ודייקן מרוצה מאוד ומחיר סביר בהחלט
ידידיה כהן
ידידיה כהן
2023-04-23
שירות חם עבודה יסודית והכי חשוב אמינות נהנתי מאוד ממליץ בחום
משה יצחק
משה יצחק
2023-04-18
תודה רבה צוות הכי טובים שהיו לי עבודה מעולה כמה פעמים לפני היו אצלי מנסרים ולא היו מקצועיים וגרמו לנזקים חברת אלוני מקצועיים תודה רבה רבה
Dina Ben Shushan
Dina Ben Shushan
2023-04-17
מקצוען
ליאת סויסה
ליאת סויסה
2023-04-17
ממליצה מאוד על אלוני ניסור אדם מקצועי אדיב ואחראי
הדס אלבלק
הדס אלבלק
2023-04-17
עבודה מקצועית!! והשירות מעל הכל!
אורי חיים מזור
אורי חיים מזור
2023-04-17
עובדה מהירה טובה ומדויקת
Ilay Kuzibardov
Ilay Kuzibardov
2023-04-17
שירות מדהים
Ofer Baram
Ofer Baram
2023-04-17
ספק הגון ישר בעל מקצוע מפעיל תהליכי עבודה מדויקים ונכונים ובבטיחות רבה כן ירבו שכמותו
יוסף סלמה
יוסף סלמה
2023-04-17
תודה על שירות נקי אמין ומקצועי, מרוצה מעל הגג
מאמרים והדרכות על ניסור בטון

חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »