פתיחת פתח לחדר מדרגות

זקוקים לפתרון יעיל ומהיר לפתיחת פתח לחדר מדרגות? חברת אלוני מתמחה בביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון, כולל פתיחת פתחים לחדרי מדרגות תוך שימוש בכלים מתקדמים לתוצאת החיתוך המושלם ושמירה בפני נזקים.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתיחת פתח למדרגות מחייבת עבודה מאוד מקצועית וגם מאוד מדויקת. אחרי הכול מדובר בחיתוך של בטון בתקרת הבית. רק ביצוע מקצועי עם הכלים הנכונים יובילו לתוצאות הרצויות כאשר לא יהיה צורך בתיקונים לאחר הפתיחה ומיד אחר כך אפשר יהיה להתקדם הלאה.

אז מתי בעצם צריך פתח לחדר מדרגות? איך מבצעים עבודה כזו? האם יש בה סיכונים ובעיקר – כמה זה יעלה לכם?
על כל השאלות הללו ועוד נענה לכם כאן בהמשך.

פתיחת פתח לחדר מדרגות

פתיחת פתח לחדר מדרגות

מתי צריך פתח לחדר מדרגות?

אנשים שמבקשים לשדרג את הבית באמצעות הוספת קומה נוספת או לעיתים חיבור בין שתי קומות קיימים, צריכים לפתוח מקטע של בטון בתקרה באזור בו הם רוצים ליצור את החיבור של גרם המדרגות. מדובר בעבודה שיש עמה סיכונים רבים הן למבנה והן לאנשים הנמצאים במקום, היות והבטון ממנו מרכיבים את גג הבית הוא בטון עבה במיוחד והחיתוך שלו הינו אתגר מורכב ומסוכן גם יחד.  זו הסיבה שחשוב כל כך להיעזר באנשי מקצוע מומחים שיש להם את הידע ואת הניסיון וכמובן גם את ארגז הכלים המיוחד שמתאים לצורך כך.
באופן כזה ניתן להגיע לחיתוך מדויק וממוקד כאשר משם הדרך למעלה תהיה מהירה הרבה יותר.

פתיחת פתח למדרגות – איך מתבצעת העבודה?

בעבר מקובל היה לעבוד בשיטה ידנית בעזרת פטיש ואזמל. פשוט להכות בבטון ואט אט לשבור אותו. זוהי עבודה קשה מאוד, ארוכה, מייגעת, מייצרת הרבה מאוד פסולת ובסופו של דבר לא באמת מדויקת. כיום כבר כמעט ולא נראה את הביצועים בצורה הזו. לרוב נעשה שימוש בשילוב של קידוח בטון, יסור בטון וחציבה בעזרת פטישון. כל הכלים הללו יחד חוברים למטרה כאשר כך ניתן להגיע לתוצאות הרצויות.

פתיחת פתח לחדר מדרגות

פתיחת פתח לחדר מדרגות

איך זה עובד בפועל?

ראשית מבצעים את הקידוח. יוצרים חור בתקרה כאשר פעולה זו נעשית במקדח בטון מיוחד. מקדח שאכן מסוגל לחתוך את הבטון בצורה הרצויה. את הפתח שנוצר מרחיבים בעזרת פטישון וכלי חציבה מתקדמים. חשוב לציין כי עבודה בשיטה הזו מתאימה במיוחד כאשר אנחנו רוצים פתח מעוגל.

אפשר לבצע את החיתוך רק בעזרת מסור יהלום כאשר זוהי שיטה שנחשבת מהירה במיוחד, מדויקת מאוד ולא מותירה יותר מידי אבק ופסולת אחריה.
לצורך כך יש לבחור במסור יהלום שמתאים לעבודה מהסוג הזה כאשר מדובר במסור חזק מאוד שמצויד בלהבים משוננים וחזקים. הלהב מצופה בשבבים של יהלום וזה מה שבעצם מאפשר את החיתוך המדויק של הבטון.

הביצוע בעזרת מסור היהלום

הביצוע באמצעות מסור היהלום נעשה לרוב באופן כזה:
ראשית מקבעים מסילה מיוחדת מהנקודה בה רוצים את החיתוך ועד לנקודה בה אנחנו רוצים שהוא יסתיים. לאחר שהמסילה מקובעת היטב מחברים אליה את מסור היהלום ובאמצעות שליטה מרחוק מפעילים את המסור שנוסעת לבד על גבי המסילה ומבצעת את החיתוך.
זה נשמע פשוט וזה אכן כך, אך רק אם מתכוננים כראוי ומכינים את השטח כראוי לקראת העבודה.

בטיחות לפני הכול

לא כל תקרה אפשר לחתוך ולא תמיד תוכלו לחתוך בדיוק במקום שרציתם. כי יש אזורים בהם עוברים עמודי תווך של הבניין, יש אזורים בהם יש תשתיות ואם תחתכו ללא בקרה, אתם עלולים לגרום לנזקים ולפגוע קשות בבניין כולו. על כן, חובה לפנות אל מהנדס או קונסטרוקטור לפני הכול כדי שיבדוק ויאשר את ביצוע העבודה.

פתיחת פתח לחדר מדרגות

פתיחת פתח לחדר מדרגותמעבר לכך, חשוב להבין. חיתוך של תקרה מובילה לנפילה של חלקי בטון כבדים על גבי הקרקע. מסיבה זו חשוב להכין היטב את השטח לקראת החיתוך. זה אומר תכנון מדויק של המקטעים שייחתכו תוך הקפדה על כך שלא יהיו נפילות של חלקי בטון גדולים בבת אחת. ניתן לחלק את העבודה למקטעים קטנים, אפשר לקשור את הבטון לפני העבודה וכך למנוע נפילה ואפשר גם לרפד את הקרקע בצמיגים או כל חומר בולם זעזועים אחר. מלבד זאת חשוב להרחיק אנשים מאזור העבודה ולהבטיח שלא יהיה מי שעלול להיפגע בעקבות העבודה.

כמה זה יעלה לכם?

התמחור לעבודה מהסוג הזה נקבע בהתייחס למספר פרמטרים.
היקף העבודה, המיקום בו אתם רוצים ליצור את הפתח והאפשרות לגשת למקום לצורך הביצוע, עובי הבטון בתקרה, הכלים בהם יהיה צורך להשתמש וכן הלאה.
ניתן לכם טבלה של מחירים המחלקת את העלויות בהתאם לעובי הבטון כאשר ברור כי לא מדובר במחירון חד משמעי היות וכפי שכבר ציינו, תמיד עשויים להיות שינויים בהתאם למורכבות העבודה.

העובי של תקרת הבטון מחיר לחיתוך תקרה לפי מטר
20  ס״מ 200 ש״ח עד 400 ש״ח
30  ס״מ 260 ש״ח עד 470 ש״ח
 40  ס״מ 300 ש״ח עד 520 ש״ח
 50  ס״מ 380 ש״ח עד 640 ש״ח

 

מי יבצע עבורכם את העבודה?

הבנתם עד כמה מורכבת עשויה כך העבודה להיות. כאן חשוב לבחור באנשי מקצוע מומחים שיש להם את כל הידע הנדרש ואת ההבנה בכל מה שקשור לחיתוך בטון. יותר מידי אסונות כבר אירעו בניסור בטון באופן כללי ובניסור של תקרות מבטון באופן פרטי. אנשים שלא נערכו כמו שצריך מצאו את עצמם תחת הריסות הבטון כאשר מקרים רבים הסתיימו בקיפוח חיי אדם. על כן, לפני שאתם בכלל מתחילים, עליכם לוודא כי אכן הגעתם אל חברה מקצועית שיש לה את כל הכלים המתאימים לצרכי הביצוע, את הידע המקצועי ואת הניסיון הנדרש כדי להוביל לביצוע איכותי ומוצלח שיהיה בטוח הן למבנה והן לאנשים והעובדים במקום.

איך מפנים את הבטון?

יש לשים דגש על הפינוי של הבטון שחייב גם כן להיעשות בצורה בטוחה ומקצועית. לרוב יהיה צורך לרסק את הבטון קודם הפינוי כדי לאפשר עבודה בטוחה ומהירה ללא כל נזק.

 

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מְעוּלֶה
מבוסס על 11 ביקורות
שי מנצוב
שי מנצוב
2023-05-07
עובד מקצועי ודייקן מרוצה מאוד ומחיר סביר בהחלט
ידידיה כהן
ידידיה כהן
2023-04-23
שירות חם עבודה יסודית והכי חשוב אמינות נהנתי מאוד ממליץ בחום
משה יצחק
משה יצחק
2023-04-18
תודה רבה צוות הכי טובים שהיו לי עבודה מעולה כמה פעמים לפני היו אצלי מנסרים ולא היו מקצועיים וגרמו לנזקים חברת אלוני מקצועיים תודה רבה רבה
Dina Ben Shushan
Dina Ben Shushan
2023-04-17
מקצוען
ליאת סויסה
ליאת סויסה
2023-04-17
ממליצה מאוד על אלוני ניסור אדם מקצועי אדיב ואחראי
הדס אלבלק
הדס אלבלק
2023-04-17
עבודה מקצועית!! והשירות מעל הכל!
אורי חיים מזור
אורי חיים מזור
2023-04-17
עובדה מהירה טובה ומדויקת
Ilay Kuzibardov
Ilay Kuzibardov
2023-04-17
שירות מדהים
Ofer Baram
Ofer Baram
2023-04-17
ספק הגון ישר בעל מקצוע מפעיל תהליכי עבודה מדויקים ונכונים ובבטיחות רבה כן ירבו שכמותו
יוסף סלמה
יוסף סלמה
2023-04-17
תודה על שירות נקי אמין ומקצועי, מרוצה מעל הגג
מאמרים והדרכות על ניסור בטון

חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »