ניסור חומה או גדר מבטון

רוצים להסיר חומה או גדר מבטון? רוצים לבצע שינויים בחצר או בבית, אך יש חומה שמפריע? אלוני ניסור בטון מציעה לכם פתרון מקצועי, יעיל ובטוח לניסור חומות וגדרות מבטון. המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הגדרות והחומות שבונים היום סביב חצרות פרטיים או בין בניינים עשויים מבטון. אם בעבר רוב הגדרות מהסוג הזה נבנו באמצעות בלוקים הרי שהיום הסיפור הוא שונה לגמרי. כיום מקובל מאוד לבנות גדרות ואפילו חומות גבוהות רק באמצעות יציקות בטון.

יש בזה הרבה מאוד היגיון היות והגדרות באופן הזה הם הרבה יותר איכותיים ואם נתייחס לחומות הרי שברוב המקרים יש כמות גבוהה מאוד של אדמה מאחורי החומה כאשר החומה אמורה להחזיק את כל העומס הזה. בגלל שמדובר בחומות או גדרות כל כך חזקים הרי שבכל פעם בו אנחנו רוצים ליצור שינוי כלשהו בגדר או בחומה מוטל עלינו להיעזר בכלים מיוחדים שנועדו בדיוק לשם כך.

ניסור חומת גדר בטון

ניסור חומת גדר בטון

מתי צריך לנסר גדר מבטון?

אם החלטתם לשדרג את מראה החצר ואתם רוצים להחליף את גדר האבן לגדר מאלומיניום, יהיה עליכם לבצע חיתוך זהיר ומדויק של הגדר מבטון. במיוחד אם אתם רוצים להסיר רק חלק מכל הגדר כדי להותיר סביב הבית את גדר האבן, או אז ישנה משנה חשיבות לחיתוך שייעשה בצורה מקצועית ומדויקת כדי להבטיח כי אכן התוצאות תהיינה הכי אסתטיות, יפות ומדויקות.

כך גם כאשר אתם מבקשים לשפץ את החצר או את הבית ולהגדיל את שטחו ואתם צריכים לשם כך להרחיק במעט את הגדר הפרטית שעוטפת את החצר שלכם. בכל מקרה כזה אתם חייבים למצוא את השיטה ואת הדרך לניסור הבטון באופן כזה שהחיתוך ייעשה בצורה בטוחה בלי שייגרם כל נזק לשאר חלקי הגדר.

ניסור גדר – משימה למקצוענים בלבד

ככל שמדובר בעבודה כזו שכוללת ניסור בטון או חיתוך של בטון, צריך להבין. ברגע שחותכים שלא בכלים הנכונים, התוצאה תהיה לא מדויקת ולא רק זה. היא גם עשויה להוביל לפגיעה בכל חלקי המבנה אותו אם מנסרים. אם דברנו על גדר או חומה העשויים בטון, ברור שאי אפשר לבצע את החיתוך באמצעות פטיש כמו ששוברים גדר בלוקים או כל חומר פשוט אחר.

החיתוך של גדר הבטון חייב להתבצע בעזרת מסור מיוחד המיועד לחיתוך בטון. המסור הוא בדרך כלל מסור בטון המיועד בדיוק למטרה הזו – ניסור גדר בטון.

ניסור חומת גדר בטון

ניסור חומת גדר בטון

מה עושים עם הבטון המנוסר?

לא תמיד מדובר יהיה בכמות גדולה אך בכל מקרה, תמיד יש לדאוג לפינוי מסודר של הבטון שנחתך. חלקי בטון עלולים להיות מפגע סביבתי מסוכן ביותר ואין להשאיר אותו בשטח. כאן יש להבדיל בין הסוגים השונים של הבטון כמו גם הגודל של חלקי הבטון שנחתכו. ככל שמדובר יהיה בחלקי בטון גדולים יותר, הרי שהפינוי יהפוך להיות אתגר מורכב יותר. הפתרון שבדרך כלל משמש במצבים כאלו זה ריסוק הבטון. מרסקים את הבטון שנחתך לחלקים קטנים יותר כדי שאפשר יהיה לשנע אותו ולהרחיק אותו מהשטח.

לרוב יהיה צורך במכולה שתאסוף את הבטון במהלך החיתוך ובמקרים בהם לא מדובר בכמות גבוהה הרי שדי יהיה להיעזר במשאית שתפנה מידית את חלקי הבטון המנוסרים.

ניסור חומת בטון בצורה הכי סימטרית

ניסור חומת בטון או ניסור גדר בטון שנעשה בעזרת מסור היהלום מובילים לתוצאות סימטריות ומדויקות במיוחד. אנחנו מקבלים את התוצאות בדיוק כפי שאנחנו רוצים אותם ללא כל סטייה היות ומסור היהלום הוא אכן כלי שמסוגל להוביל לתוצאות מושלמות וממוקדות באופן מלא.

ניסור חומת גדר בטון
ניסור חומת גדר בטון

כיצד נקבע התעריף לניסור חומה או גדר מבטון?

ישנם תעריפים מיוחדים לניסור גדרות או חומות מבטון כאשר הפרמטר המרכזי הוא כמובן אורך הניסור הנדרש. חשוב להבין כי מעבר לאורך הניסור יש עוד כמה וכמה פרמטרים הקובעים בסופו של דבר את המחיר.

  • עובי הבטון – ברור כי ככל שמדובר יהיה בבטון עבה יותר הרי שהמחיר יעלה אף הוא בהתאם. הבטון העבה מחייב שימוש בכלים חזקים יותר כדי שאפשר יהיה להתגבר עליו ועל העובי שלו.
  • המיקום בו נדרשת העבודה – יש מקומות שם קל להגיע וקל גם לבצע את העבודה. מנגד יש מקומות בהם קשה מאוד לגשת עם הכלים הכבדים והביצוע מורכב במיוחד. כאן יהיה צורך בשימוש בכלים נוספים מה שיחייב אתכם בתשלום גבוה יותר עבור העבודה כולה.
  • ציוד נוסף – בהתאם לסוג העבודה ואופייה ייקבע האם יש צורך בכלים נוספים לצורך הביצוע. לעיתים יהיה זה מנוף שיסייע להגיע אל הנקודה הרצויה ולבצע בה את הניסור. במקרים אחרים זו תהיה משאית שתפנה את הקירות המנוסרים כשהם שלמים לגמרי או לחילופין יהיה צורך בשירות נוסף של ריסוק הבטון. זהו שירות מיוחד שלרוב יתומחר בנוסף לעבודה בשטח.
  • כמות העבודה – ככל שמדובר יהיה באזור עבודה גדול עם יותר עבודה, הרי שהמחיר לכל מטר חיתוך ירד באופן אוטומטי. מובן שהיקפי העבודה יהיו גדולים ויקרים יותר אך בירידה לפרטים ברור שזה יהיה זול יותר.

איך מנסרים בטון?

אז דברנו על כך שצריך כלים מיוחדים לצורך ניסור הבטון. מהם הכלים ואיך מתבצעת העבודה בפועל?
ניסור בטון נעשה באמצעות מסור מיוחד וחזק שעשוי מנוע איכותי וחזק במיוחד. על המנוע מורכבים להבים עוצמתיים וחדים מאוד שמסוגלים להתגבר גם על הבטון החזק והקשיח. המסור מסובב במהירות עצומה את הלהבים כאשר זה מוביל לביצוע החד והממוקד. מעבר לכל זה ישנו הציפוי של היהלום שמצפה את הלהבים מה שהופך את המסור לחזק כפי שהוא.

היהלום הוא חומר חזק מאוד והוא מסוגל להתגבר גם על חומרים חזקים במיוחד שיש לנו בעולם. כך הוא מסוגל לבצע את החיתוך הנדרש בקלות רבה וביעילות תוך שאנחנו אכן מצליחים לקבל את התוצאות המדויקות באופן מושלם במקום בו אנחנו אכן רוצים את החיתוך. הביצוע כולו בטיחותי ומבטיח הגנה מלאה על הסביבה .

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מְעוּלֶה
מבוסס על 11 ביקורות
שי מנצוב
שי מנצוב
2023-05-07
עובד מקצועי ודייקן מרוצה מאוד ומחיר סביר בהחלט
ידידיה כהן
ידידיה כהן
2023-04-23
שירות חם עבודה יסודית והכי חשוב אמינות נהנתי מאוד ממליץ בחום
משה יצחק
משה יצחק
2023-04-18
תודה רבה צוות הכי טובים שהיו לי עבודה מעולה כמה פעמים לפני היו אצלי מנסרים ולא היו מקצועיים וגרמו לנזקים חברת אלוני מקצועיים תודה רבה רבה
Dina Ben Shushan
Dina Ben Shushan
2023-04-17
מקצוען
ליאת סויסה
ליאת סויסה
2023-04-17
ממליצה מאוד על אלוני ניסור אדם מקצועי אדיב ואחראי
הדס אלבלק
הדס אלבלק
2023-04-17
עבודה מקצועית!! והשירות מעל הכל!
אורי חיים מזור
אורי חיים מזור
2023-04-17
עובדה מהירה טובה ומדויקת
Ilay Kuzibardov
Ilay Kuzibardov
2023-04-17
שירות מדהים
Ofer Baram
Ofer Baram
2023-04-17
ספק הגון ישר בעל מקצוע מפעיל תהליכי עבודה מדויקים ונכונים ובבטיחות רבה כן ירבו שכמותו
יוסף סלמה
יוסף סלמה
2023-04-17
תודה על שירות נקי אמין ומקצועי, מרוצה מעל הגג
מאמרים והדרכות על ניסור בטון

חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »