איך לפתוח חלון או דלת בקיר בטון

רוצים לפתוח פתח חדש בקיר בטון, לצורך פתיחת חלון או דלת? הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה נסביר לכם איך מבצעים פתיחה כזאת. המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כל שינוי שאתם רוצים לעשות בקיר חיצוני מחייב אתכם בבדיקה מקדימה של הקיר כדי לוודא כי אכן העבודה אפשרית. מובן שיש צורך בכלים מתאימים לצורך הביצוע המדויק והאסתטי.

איך פותחים חלון או דלת בקיר בטון?

הקירות החיצוניים של הבתים שלנו בישראל עשויים ברוב המקרים בטון, אבן ירושלמית ועוד חומרי גלם שנועדו כולם להעניק לנו הגנה מלאה, בטיחות ויציבות של הבית. אלו אמורים להישאר יציבים וחזקים גם במקרים של רעידות אדמה, סופות, נפילת טילים וכל מה שעלול להתרחש בחוץ.

האתגר שלנו מתחיל כאשר אנחנו רוצים ליצור שינויים כלשהם בבטון. או אז אנחנו חייבים לנקוט בכל כללי הזהירות. ולהשתמש בכלים המתאים כגון מסור לחיתוך בטון. על מנת שהעבודה בסופו של דבר תיעשה בצורה מקצועית ותתקבלנה התוצאות הרצויות.

 

פתיחת חלון בקיר חיצוני

פתיחת חלון בקיר חיצוני

במסגרת ביצוע שיפוצים בבית עולה לא פעם צורך ביצירת חלון חדש בקיר שם לא היה בו צורך עד כה. זה עשוי לקרות כאשר משנים את החלקוה הפנימית של הבית ומחלקים מחדש את החללים או סתם כך כאשר רוצים להוסיף לבית עוד אור ועוד אוויר. כך או כך, הביצוע חייב להיעשות בעזרת כלי המקצוע הנכונים וזאת על מנת שאכן תתקבל התוצאה הרצויה בצורה הכי מדויקת והכי אסתטית שרק יכולה להיות. פתיחת חלון בקיר חיצוני נעשית ברוב המקרים בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא כלי רב עוצמה אשר בעזרתו ניתן להגיע לחיתוך מדויק וישר, במקום הרצוי ללא כל סטיות. עם מסור היהלום אין כל צורך בתיקונים לאחר ביצוע הניסור וניתן למעשה להתקדם מיד אחר כך בהתקנת החלון.

 

ניסור בטון

פתיחת דלת בקיר חיצוני

פתיחת דלת בקיר חיצוני נפוצה בעיקר במקרים אשר בהם מוסיפים מרפסת לבית וצריך ליצור עבורו פתח חדש. זה גם יכול להיות סתם כך כאשר רוצים ליצור דלת נוספת לבית. זה מחייב גם כן ניסור של קיר חיצוני. הניסור של משטח הבטון כדי ליצור את הדלת חייב להיעשות גם כן בעזרת כלי עבודה מתאימים כדי שהקיר כולו לא ייפגע, לא ייווצרו סדקים או שברים במקומות לא רצויים, לא יהיה צורך לבצע שיפוצים ותיקונים לאחר העבודה וכמובן שהתוצאה תהיה מדויקת, במקום הרצוי, עם מראה טבעי ואסתטי.

גם כאן בעזרת מסור יהלום ניתן יהיה להגיע לתוצאות יפהפיות כאשר מיד לאחר ביצוע החיתוך אפשר יהיה להתקדם הלאה בהרכבת המשקופים והתקנת הדלת החדשה.

כמה עולה לפתוח חלון או דלת בקירות בטון?

המחיר לחיתוך בטון לצורך יצירת פתחים בקיר נקבע בעיקר בהתחשב בעובי הבטון כאשר זה ישפיע על הבחירה בכלי הנכון כאשר המחיר ישתנה בהתאם למורכבות העבודה. מעבר לכך ישנה משמעות רבה לתנאי השטח ותנאי העבודה שהם ישפיעו גם כן על המחיר. ככל שהגישה למקום העבודה תהיה מורכבת יותר או תדרוש כלים נוספים לצורך הביצוע, הרי שהדבר ישפיע בסופו של דבר על המחיר הסופי של כל העבודה.

מחירים לדוגמא –

עובי הבטון – 20 ס"מ עובי הבטון – 30 ס"מ עובי הבטון – 40 ס"מ
פתיחת חלון בקיר חיצוני החל מ – 1,300 ₪ החל מ – 1,400 ₪ החל מ – 2,200 ₪
פתיחת דלת בקיר חיצוני החל מ – 1,700 ₪ החל מ – 2,100 ₪ החל מ- 2,500 ₪

* המחירים הינם החל מ- ולא יחליפו את המחיר שתקבלו בהצעת מחיר. למחירון ניסור וקידוח בטון המלא לחצו כאן

מחפשים שירות לניסור בטון? ורוצים להגיע לתוצאות מדויקות ואסתטיות וכל זה מבלי לפגוע בקירות, במבנה ובכל היציבות שלו? חברת אלוני לשירותכם. עם כל הציוד הנדרש, עם כל הידע המקצועי ועם הניסיון והמקצועיות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

עם חברת אלוני ניסור וקידוח בטון תוכלו ליהנות מעבודה בראש שקט. תוך הבטחה כי אכן תתקבלנה התוצאות המושלמות בדיוק כפי שרציתם.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »