מסור לחיתוך בטון – סוגי המסורים

חיתוך בטון זה לא עניין של מה בכך. נדרשת לשם כך מומחיות מיוחדת, ידע מקצועי, ניסיון ובעיקר – כלים מתאימים. אז איך בוחרים מסור לחיתוך בטון?
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כדי לחתוך בטון חייבים להכיר את החומר, להבין מה ואיך יצליח להכריע אותו בצורה מדויקת על פי התוכנית שלנו. וכמובן שיש צורך בשימוש של מסור לחיתוך בטון. חשוב להבין. ישנן סוגים שנים של בטון ואלו נבדלים אלו מאלו מבחינת העובי של הבטון, החומרים הנוספים שהוא מכיל. כמו גם יהיו הבדלים מבחינת ביצוע העבודה בהתחשב המיקום הספציפי של משטח הבטון והגישה אליו.

כדי להגיע לחיתוך מדויק בגימור מושלם, חשוב להכיר את מגוון הכלים הקיימים לצורך ניסור בטון. יחד עם המאפיינים של כל אחד מהם מה שמקל להגיע לביצוע מושלם בעזרת הכלי הנכון ביותר לאותה מטרה.

מסורים לחיתוך בטון – כל האפשרויות

הדבר הבסיסי שיש במסורי היהלום אלו הם הלהבים המצופים יהלום. היהלום הוא זה שהופך את הכלים הללו לחדים ועוצמתיים כפי שהם. זאת משופם שהיהלום הוא חומר חזק מאוד וברגע שהוא משולב בלהב החד של המסור, הרי שהחיתוך מתבצע באופן מושלם ומהיר.

לכל סוג של מסור יש את המנוע שלו כאשר לכל סוג של מנוע יש את המעלות שלו לעומת אחרות. כך אפשר תמיד לבחור את הכלי המתאים לסוג העבודה הרצוי.

חשוב לציין כי יש לפעול על פי ההנחיות הוראות ההפעלה של כל מסור וזאת על מנת שהעבודה תתבצע בצורה נכונה וללא כשלים בטיחותיים.

נכיר את סוגי המסורים הקיימים:

מסור חשמלי לחיתוך בטון

מסור חשמלי לחיתוך של בטון

המסר החשמלי מתאים במיוחד לעבודות בשטחים סגורים. הכלי הוא כלי יעיל ושקט יחסית והתפעול שלו הינו קל ונוח. הוא לא מאוד עוצמתי ועל כן לא תמיד הוא אכן יהיה מוצלח לשימוש או שהניסור יארך יותר זמן. לעבודות קלות ופשוטות הוא בהחלט יספק את המענה.

 

מסור גז לבטון

מסור גז לבטון

בניגוד למסורים החשמליים, מסור הגז הוא בעל ניידות גבוהה בגלל העובדה שהוא מבוסס על גז בלבד. זו הסיבה שבמקרים רבים המסור הזה משמש כאופציה הנבחרת. עם זאת שי לזכור כי תחזוקה של מסור כזה הינה מורכבת יותר.

 

מכונת הניסור בטון

מסור הידראולי לניסור בטון

זהו מסור קל משקל מצד אחד אך בעל עוצמה מצד שני. הוא קל ונוח לשימוש משום שיחידות כוח הידראוליות הן לרוב קיימות ונמצאות בשימוש בקרב מרבית המפעילים. השימוש במסור ההידראולי הינו יקר יחסית למסורים האחרים. מסור זה מתאים לעבודות מסוג – ניסור קירות של בטון, חיתוך של קורות בטון וכדומה…

 

מסור פנאומטי

מסור פנאומטי

זהו מסור חזק יותר מהמסור החשמלי. הוא מסור שעושה שימוש בבנזין והתפעול שלו נחשב בטוח יותר אך גם יקר יותר בהתאם. הוא מתאים מאוד לביצוע עבודות באתרי בנייה זאת בהתחשב בעובדה. כי דוחסי אוויר הינם נפוצים באזורי עבודה כמו אתרי בנייה וכדומה.

 

ניסור בכבל יהלום

ניסור בכבל יהלום

ישנם מקרים שונים וסיטואציות שונות אשר בהם אין ממש דרך לבצע חיתוך של בטון, סלעים גדולים או משטחי בטון גדולים. במקרים אלו ניתן לבצע את החיתוך בעזרת כבל יהלום. זהו כבל מיוחד העשוי אף הוא יהלום אותו מחככים במשטח שם רוצים לבצע את החיתוך. וכך אט אט מתבצע החיתוך הרצוי עד להשלמתו המלאה.

 

מכונת קידוח בטון

קידוח בטון

כאשר יש צורך בקידוח של חור בבטון לצורך העברת תשתיות או יצירת ניקוז במשטח בטון. וצריך ליצור חור מדויק ועגול בבטון בהתאם לקוטר הרצוי, ניתן לעשות שימוש במקדח יהלום. זהו מקדח בטון אליו מחברים כוס קידוח בהתאם לקוטר הרצוי. וכך תוך דקות ספורות מתקבל הקידוח המדויק במיקום הרצוי.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »