איך לבחור חברת קידוחי בטון לעבודות גדולות?

זקוקים לשירות של קידוח בבטון? מחפשים חברה מקצועית? במדריך זה אנו נותנים לכם טיפים חשובים - איך לבחור חברת קידוחי בטון לעבודות גדולות?
תוֹכֶן הָעִניָנִים

קידוח בבטון זה תמיד מורכב ותמיד מחייב עבודה מקצועית ובטוחה. גם כאשר מדובר בעבודה קטנה של קידוח חור יחיד וקטן בבטון. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעבודות קידוח מקיפות וגדולות. שכאן נצטרך למצוא חברת קידוחי בטון מקצועית ויעילה, שתוכל לקחת את הפרויקט בעשר אצבעות.

חברת קידוחי בטון מקצועית, תענה על הפרמטרים הבאים:

אז על מה חשוב לשים לב לפני שפונים אל חברה זו או אחרת לצורך ביצוע העבודה?

חברה שמחזיקה בציוד הנדרש

יש לדעת. קידוח בטון היא משימה מורכבת שמחייבת עבודה עם ציוד מתקדם ואיכותי. ללא הציוד הנכון, הקידוח לא יהיה מדויק, העבודה לא תהיה מקצועית. וגם מבחינה בטיחותית זה עשוי להיות מאוד מסוכן.

על כן, לפני שאתם סוגרים החברה שתבצע עבורכם את העבודות. בדקו האם יש להם את כל הציוד הנדרש, ואת כל מה שצריך על מנת להבטיח כי העבודה תהיה מדויקת טובה.

(אולי תרצו לקרוא » הכירו את הכלים לניסור בטון)

 

בעלת זמינות גבוהה

יש חברות גדולות שיש להם את כל מה שצריך כדי לבצע את העבודה. אך הם עמוסים ועסוקים מאוד והם עשויים לשבש לכם את כל הלו"ז של העבודה. על כן, חשוב לוודא כי מדובר בחברה עם זמינות גבוהה שתבטיח עבודה בזמן המתאים לכם. כך תוכלו לסדר את מהלך העבודה בקצב שמתאים לכם. בלי שתמצאו את עצמכם מתעכבים רק בגלל זמינות נמוכה של אנשי המקצוע השונים.

 

מספר צוותים

יש לברר מיהו הצוות המבצע אתה עבודה. במיוחד אם אתם פונים אל חברה גדולה שמעסיקה צוות גדול של אנשי מקצוע. לא תמיד כל הצוותים הם אכן מקצוענים ומיומנים בביצוע העבודה. כדי שלא תמצאו את עצמכם נופלים עם צוות שלא באמת מכיר את העבודה. בררו היטב מי מרכיב את הצוות המבצע שיגיע אליכם.

 

אחריות בסיום הפרויקט

עבודה של קידוח בבטון היא עבודה מאוד אחראית שמחייבת עבודה יסודית ומקצועית. כדי להיות בטוחים ורגועים כי אכן תתקבלנה התוצאות הרצויות. חובה עליכם לברר כי אכן מדובר בצוות אחראי שיכול להבטיח לכם תוצאות בטוחות ללא כל חשש.

 

בטיחות מעל הכל

הבטיחות בעבודה היא לפני הכול. לא משנה מה בדיוק הצורך שלכם בשטח וכמה קידוחים אתם צריכים. לפני הכול אתם חייבים לוודא כי מדובר בעבודה שתיעשה מתוך הקפדה על כל הכללים. ושמירה על כל אמצעי הבטיחות. חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בעבודות מהסוג הזה של קידוח בבטון. היות ולא פעם מתברר כי רק בגלל חוסר ידע נפגעו חלקים קריטיים במבנה, נהרסו תשתיות חשובות. ונדרשו עלויות גבוהות רק כדי לתקן את הנזקים שאירעו למבנה בעקבות הקידוח שנעשה שלא בצורה אחראית.

מעבר לכך יש לוודא כי כל הכלים עומדים בתקנים וכי הביצוע ייעשה על ידי אנשי מקצוע שמודעים לכל האלמנטים המרכיבים עבודה מהסוג הזה.

 

חברת אלוני לביצוע קידוחי בטון בהיקפים גדולים

חברת אלוני ניסור וקידוח בטון הינה חברה מקצועית המעסיקה מספר צוותים מיומנים ומנוסים… כדי להבטיח לכם עבודה מדויקת ומושלמת.
להצעות מחיר חייגו עכשיו » 077-803-7996

אלון מזור

שירותי קידוח בבטון שאנו מבצעים:

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים קידוחי בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »