כמה עולה לשבור קיר בטון?

חושבים על שיפוצים ושינויים בבית? רוצים לחלק מחדש את החדרים? אתם תצטרכו מן הסתם להוריד קיר או שניים כדי לבצע את התוכנית שלכם. אז כמה עולה שירות כזה של שבירת קיר? המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אז האמת היא שהמחיר נקבע בהתייחס לשורה ארוכה של פרמטרים כאשר מתוך התחשבות בכל אלו יקבע הקבלן את המחיר לעבודה. במאמר נענה על השאלה – כמה עולה לשבור קיר בטון? ואיך קובעים את המחיר לשבירת קיר?

בגדול, אפשר לומר כי המחיר של שבירת קיר היא בטווח של בין 200 ₪ ל – 500 ₪ לכל מ"ר. יש מי שיקבע את המחיר על פי שעות העבודה או ימי העבודה כאשר המחיר בסופו של דבר. אם נסנן את כל הנתונים, נקבל טווח של בין 2,500 ₪ ל – 3,000 ₪ עבור הריסה של קיר אחד.

 

הנתונים שקובעים את המחיר לשבירת קיר בטון

אמרנו שיש פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר הסופי. זה כולל את הנתונים הבאים:

  • עובי הקיר – ברור שאם מדובר בקיר דק, העבודה תהיה קלה משמעותית. המחיר במצב כזה יהיה נמוך יותר והעובדה כולה גם תהיה קצרה יותר.
  • סוג הקיר – יש קירות גבס ויש קירות בלוק. יש כמובן קירות בטון ויש קירות של בטון מזוין. כל סוג של קיר מחייב שימוש בכלי עבודה אחרים. ככל שיהיה זה קיר חזק יותר, קשה יותר ומחומרים איכותיים יותר, המחיר יעלה אף הוא בהתאם.
  • תשתיות ונקודות חשמל – חשוב להתייחס לכל מה שיש בתוך הקיר. אם אלו נקודות חשמל אותם יהיה צריך להזיז ואם אלו תשתיות שיחייבו עבודה הרבה יורת זהירה ומקצועית. כל אלו כמובן ישפיעו אף הם על המחיר הסופי.
  • הפינוי – הבטון של הקיר השבור שוקל כמובן הרבה מאוד. מישהו אמור לפנות אותו מהשטח. ברוב המקרים הפינוי הוא חלק מהעבודה והתמחור כולל גם את הסעיף הזה. חשוב לוודא כי אכן הקבלן שמבצע את העבודה מתחייב גם על השירות הזה.
  • הנגישות למקום העבודה – אם מדובר בבית הנמצא בקומה גבוהה, הפינוי של הבטון הופך להיות אתגר מורכב שבעתיים. במיוחד אם אין מעלית בבניין או שאי אפשר לבצע את הפינוי בעזרת המעלית. זוהי נקודה שגם כן משנה את התמחור.

האם מותר לשבור כל קיר בבית?

גם אם מדובר בקירות שהם בתוך הבית, חשוב לדעת כי לא כל קיר ניתן לשבירה. ואסור להחליט לבד על עבודות מהסוג הזה בלי לבדוק ולהיוועץ עם איש מקצוע מתחום הקונסטרוקציה. גם אם אין צורך בהיתרי בניה כאשר מדובר בעבודות המתבצעות בתוך הבית. עדיין יש קירות שהם קירות תמך, יש קירות שיש בהם תשתיות שונות של הבית ושל הבניין כולו. ואסור להתחיל בעבודות מכל סוג כזה ללא קבלת אישור מקונסטרוקטור שיבדוק ויבחן את הקירות. רק לאחר בדיקה מקצועית שלו וכן קבלת אישור מטעמו כי אכן אין כל מניעה בביצוע העבודה אפשר להתקדם הלאה.

אלו אלטרנטיבות יש לשבירת קיר בטון?

אם אתם מחפשים דרך יותר יעילה להוריד קירות בטון בבית שלכם? יש לנו שירות אחר להציע לכם. השירות הזה נקרא ׳ניסור בטון׳ זוהי הדרך הכי יעילה להסרת קירות. מדובר בדיסק ניסור גדול המחובר אל הקיר, באמצעות מסילה. והמסור כולל שבבי יהלום (החומר החזק ביותר) שיכול לחתוך את הבטון בקלות. את המסור מניעים עם שלט רחוק, מפני שמדובר בכלי עוצמתי במיוחד. והתוצאה היא חיתוך מדויק לפי הסימונים שלכם. ולא תצטרכו יותר מידי לתקן את הקירות. אם אתם רוצים לקרוא יותר בהרחבה על הכלי המדובר… לחצו על הלינק – ניסור יהלום הכלי החם ביותר בעולם הבנייה והשיפוצים.

אם אתם רוצים לבדוק את המחירים של שירות זה, לחצו על הלינק הבא – ניסור בטון מחיר.

כמה עולה לשבור קיר בטון

ניסור בטון VS שבירת קיר בטון

לסיכום – כמה עולה לשבור קיר בטון

במאמר הזה ענינו לכם מה המחירים לשבירת קירות בטון. אבל חשוב לנו להדגיש שאנו נותנים שירות של ניסור בטון ולא שבירה באמצעות כלים אחרים. ומהניסיון שלנו המחיר של שבירת הקיר בסוף יוצא יקר יותר ממחיר הניסור בטון. מפני שהשבירה תיקח יותר זמן, ותשאיר יותר נזקים לתקן.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים עבודות הריסה
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »