מהו בטון דקורטיבי?

תוֹכֶן הָעִניָנִים

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי. למעשה אפשר היום להשיג תוצאות מרהיבות ואסתטיות. במיוחד באמצעות החומרים המוכרים לנו מעולם הבטון כמו הצמנט. החול, המים והחצץ. הבטון הזה הוא לא רק בטון חזק ועמיד כפי שאנחנו יודעים ומכירים את הבטון. לבטון הדקורטיבי יש תפקיד חשוב נוסף. הוא אמור להשתלב היטב עם חלל הפנים והחוץ תוך שהוא יביא לידי ביטוי את היתרונות שלו כבטון. כלומר כחומר איכותי וחזק במיוחד. כיום בעידן המודרני אנחנו מוצאים את השימוש בבטון כחלק בלתי נפרד מפתרונות הקירוי, החיפוי והבנייה כאשר מדובר במראה ותוצאה מרשימים ויפים יחד עם בנייה ברמה גבוהה מאוד.

מרצפות הבטון הדקורטיביות

השימוש בחיפוי בטון דקורטיבי מתאים במיוחד לצורך ריצוף אזורים שונים. מדובר בריצוף שלרוב מיישמים אותו על גבי תשתית שכבר קיימת. כאשר מדובר בתהליך נוח וקל שלא מסב נזקים לתשתית או המבנה באופן כללי. החומר שמרכיב את הבטון הוא חומר פולימרי שמבוסס על צמנט ועל כן הוא מתאים מאוד לצורך יציקה על גבי תשתיות מסוגים שונים. כמו אריחים, משטחי בטון, שיש, גרני, מוזאיקה וכן הלאה. הבטון הדקורטיבי אמור לכסות את השטח הרצוי באופן מלא. תוך שהוא ייצור רצפה במראה אחיד, חלק ומפולס לגמרי. חיפוי עם בטון מסוג זה היא משימה שעשויה לארוך כיום, יומיים תלוי בהיקף העודה וגודל השטח. לאחר סיום החיפוי יש להוסיף שכבת מגן כציפוי. יש להמתין לאחר ביצוע הציפוי משך כ – 24 שעות עד לייבוש מלא. ואז אפשר לדרוך עליו שוב.

בטון דקורטיבי

בטון דקורטיבי

בטון דקורטיבי עם כל האפשרויות

לחברת אלוני יש הרבה מאוד אפשרויות לעיצוב. אם לחומרי גלם מכל סוג אחר יש הגבלות מצד אופן השימוש. הרי שהבטון הדקורטיבי הוא הרבה יותר נוח וגמיש כאשר ניתן לעשות בו מגוון שימושים. הבטון הדקורטיבי מסייע ליצור חיפוי מדהים ומיוחד על פי רצונו של הלקוח כאשר ניתן לבחור כל צבע כל צורה וכל עיצוב. התוצאה תמיד תהיה יפה. ניתן ליישם את החיפויים בבטון הדקורטיבי בכל מקום ממש. הן בבתים פרטיים והן במשרדים. בשטחי חוץ ושטחי פנים והכול באמת מוצלח ויפה.

למה כדאי ליצור באמצעות בטון דקורטיבי?

יש כמה וכמה יתרונות לבטון הדקורטיבי. למעשה אפשר לומר כי מדובר בחומר שיש לו הכי הרבה תכונות יעילות ומתאימות לשימושים הדקורטיביים יותר מכל חומר אחר.

  • עמידות – הבטון הזה הוא חומר חזק ועמיד במיוחד כמו כל חומר ואלמנט שמיוצר בטון.
  • קל לתחזוקה – הבטון אינו מפונק וקל מאוד לשמר אותו נקי. הוא גם לא נפגע מרטיבות או נזקים שונים בחוץ.
  • מתאים לכל מקום – גם בתוך מבנים, בתים או משרדים וגם בשטחי חוץ כמו גינות ואזורים ציבוריים, הוא נותן את המענה המושלם.

החברה של אלוני מתמחה גם בניסור וקידוח בטון במידה וצריך לשנות.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים על בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »
בטון
מהו בטון מזויין

הבטון המזויין הוא בטון שמורכב מפלדה יחד עם בטון. מדובר במוטות פלדה או רשתות פלדה אותם מחדירים אל תוך הקרקע המיועדת לבניה ועליו יוצקים את

קרא עוד »