ניסור ללא חריגות באמצעות קידוחים

רוצים לנסר בקיר הבטון, אבל אתם רוצים לדלג על החריגות שנשארות בקיר? ובכן יש פתרון לביצוע ניסור ללא חריגות. במאמר הבא נסביר כיצד זה מתבצע.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כשנגשים לנסר קיר בטון, אז הניסור משאיר חריגות. כי הדיסק הוא עגול, וכשמגיעים לקו שסימנו אז החיתוך לא מגיע לשם במאה אחוז. ונשאר חלק בצד השני של הקיר שעדיין לא הגיע לקו. ולכן צריך לחרוג מהקו כדי שהחיתוך יגיע לקו מכל הצדדים של הקיר. ואז אפשר לפרק את החלק של הבטון. אז מה עושים במקרה שרוצים לבצע ניסור ללא חריגות? המשיכו לקרוא.

ניסור בטון נעשה עם דיסק עגול. נסו לדמיין יצירת חיתוך של חלון חדש לדוגמא, בצורה של ריבוע או מלבן. כשהוא נעשה באמצעות מסור עגול. הפינות, הן אלו שעשויות להיות נקודות התורפה. כי הרי אי אפשר לחתוך חלון בקיר בטון כשכל הזויות צריכות להיות ישרות 90 מעלות באמצעות דיסק החיתוך שהוא עגול. הדיסק פשוט לא יכול להגיע לפינות.

ביצוע ניסור ללא חריגות

אז יש לכך פתרונות שונים וכאן בדיוק אנחנו מגיעים לשיטה המנצחת של ניסור ללא חריגות. שיטה המתבצעת בעזרת קידוחי בטון במוקדים הנכונים.

בכל פעם שאנחנו באים לבצע ניסור קיר בטון, אנחנו עשויים להיתקל בבעיה הזו. ניסור בטון נעשה במסור יהלום. מסור היהלום מצויד בלהב עגול. ברגע שהלהב חותך את הקיר על פי הסימון שסימנו מראש. הוא לא באמת יכול להגיע עד לפינה שם אנחנו מבקשים לנסר. מה שקורה הוא שהבטון אינו מתנתק מהקיר בגלל הפינות שנותרות מחוברות. אז מה שאפשר לעשות ורבים אכן נוקטים בשיטה הזו זה לחרוג מעט מהקו המסומן. ולחתוך מחוץ למסגרת שסימנו מראש. החריגה צריכה להיות בכל ארבעת החיתוכים כך שעם סיום הניסור הבטון יתנתק מהקיר. ברור שזה מותיר אחר כך עבודה וצורך בהשלמת החתכים בקיר.

קידוח חורים בפינות

לא כולם רוצים לחולל את הנזק הזה בקיר שנוצר בעקבות חיתוך עודף בכל קו שיוצא מהמסגרת. ומותיר חיתוכים על גבי הקיר אותם יש צורך לתקן לאחר ביצוע העבודה. עבורם ישנו הפתרון של קידוחי בטון בפינות לפני שמתחילים בעבודה.

בכל פינה של השרטוט בקיר קודחים חור באמצעות מקדח יהלום. ורק אחר כך מנסרים את הקווים על פי התוכנית. באופן כזה אין כל צורך בחריגות של החיתוכים. כל מה שצריך זה לנסר בין הקידוחים. הפינות כבר מנותקות מהקיר וכך הבטון מוסר בצורה מדויקת ומושלמת.

סרטון הממחיש ביצוע ניסור בטון ללא חריגות

בסרטון רואים ביצוע מקצועי של מדגים מחברת הילטי, לביצוע ניסור בטון מושלם ללא חריגות.

 

מה עוד צריך לדעת לפני ביצוע של ניסור בטון

אם דברנו על ניסור בקירות בטון, חשוב לציין כי ישנה משמעות רבה לכיוון נכון של הניסור. באופן טבעי, אם נתחיל לנסר בלי לחשוב, נתחיל מן הסתם את הניסור מהקו העליון. אחר כך נעבור לשתי הצלעות הצידיות ורק אחר כך בצע התחתונה. אז זה אולי נכון לחיתוכים מסוגים אחרים וחומרים פשוטים יותר. בחיתוך של בטון אסור לעשות את זה כך. אם תשאירו את הניסור של הקו התחתון לסוף, הבטון ינחת בבת אחת על המסור ברגע שהוא יתנתק לגמרי מהקיר. ולא תוכלו לסיים את העבודה עד הסוף. ויווצר נזק עצום למכונה. זה אלף בית בניסור בטוח ונכון של בטון ולא כולם מודעים לכך.

חשוב לעבוד בצורה נכונה כדי להגיע לתוצאות הכי יעילות וגם הכי בטוחות.

 

הכירו את הכלים לניסור בטון לצורך פתיחת חלון או דלת

כדי לבצע את הניסור הרצוי כדי לקבל דלת או חלון בקיר הבטון, יש להצטייד בשני כלים עיקריים. מקדח בטון ומסור יהלום.

מסור קיר

מסור היהלום – מסור היהלום הוא דיסק משונן שמופעל אף הוא על ידי מנוע חזק מאוד. הדיסק המשונן המחובר אליו מצופה אף הוא בשכבה של יהלום. הסיבוב המהיר של המסור חותך את הבטון בצורה מאוד ממוקדת ומאוד מדויקת מה שמוביל לתוצאות מושלמות ממש תוך זמן קצר.

מכונת קידוח יהלום

מקדח בטון – מקדח הבטון הוא כלי רב עוצמה שמופעל על ידי מנוע חזק מאוד. אל המקדח מחברים כוס קידוח בהתאם לקוטר הקידוח אותו רוצים לקדוח. קיימים כוסות קידוח במגוון גדלים וקטרים כך שלכל מטרה יש את הכוס המתאימה בגודל הנכון. הלהב של מקדח הבטון מצופה בשבבי יהלום כתושים. אלו הופכים את הכלי לחזק מאין כמותו. כי היהלום הוא חומר חזק יורת מהבטון וכאשר הוא מיושם על גבי הלהבים של המקדח, הרי שהתוצאה היא חדה מאוד ומדויקת.

למידע נוסף על הכלים אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא » הכירו את הכלים לניסור בטון.

 

פנו אל המומחים

כאשר אתם באים לבצע עבודות מהסוג הזה שכוללים חיתוך בבטון. אתם חייבים לזכור כי לא מדובר כאן בעבודה פשוטה. חיתוך בטון היא משימה שמחייבת ידע מקצועי, כלים וציוד מתאימים לכך וכן מיומנות ויכולת להתגבר על הבטון הקשיח. אנשי מקצוע מומחים לתחום הם אלו שידעו לתכנן בצורה הכי טובה והכי בטוחה את העבודה על מנת שאכן תוכלו ליהנות מהתוצאות המושלמות.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון, מאמרים קידוחי בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »