איך מתמחרים עבודות קידוחי בטון

כדי לדעת כמה עולה קידוח בטון, נצטרך לדעת איך מתמחרים עבודות קידוחי בטון? במאמר שלפניכם נעבור על כל הפרמטרים לקביעת המחיר לפי כל החברות בשוק.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

קידוחי בטון הם חלק הכרחי בכל פרויקט בנייה. כל התשתיות וכל הצנרת, הביוב והמזגנים חייבים את הקידוחים העגולים בבטון ואלו אמורים להיות מדויקים מאוד. כדי להזמין שירות כזה של קידוחים אנו בוודאי נרצה לדעת קודם כל כמה זה יעלה לנו?! במאמר זה אנו נסביר קודם איך מתמחרים עבודות קידוחי בטון ע"פ רוב החברות הקיימות בשוק.

עבודות אלו של קידוח בטון מתומחרים בהתחשב במספר פרמטרים שהם אלו המרכיבים את העבודה. על כן, גם אם מדובר בעבודה בהיקף נרחב וגדול בפרויקט רב ממדים וגם אם זו עבודה קטנה של קידוח חור אחד בלבד, כמו קידוח מרזב או קידוח בטון למזגן. חשוב לפנות אל איש מקצוע מומחה לתחום שיידע לעשות את העבודה בצורה מקצועית, בטוחה ומדויקת. היות ונדרשת מומחיות מיוחדת ומקצועיות ברמה גבוהה על מנת להצליח באמת בביצוע העבודות.

הפרמטרים לקביעת מחיר עבודות קידוחי בטון

אז כפי שכבר ציינו, עבודות של קידוח בבטון הן עבודות יקרות יחסית. והן מתומחרות בהתחשב בנתונים הבאים:

גודל הקידוח – למקדח הבטון מצמידים כוס קידוח בהתאם לקוטר הקידוח הנדרש. ככל שמדובר יהיה בקוטר רחב יותר, הרי שהמחיר יעלה בהתאם. חשוב לציין כי ישנן כוסות קידוח כמעט בכל גודל רצוי. החל מקוטר קטן ממש לתורך יצירת מרזב וכלה בקוטר של חצי מטר ויותר.

מספר הקידוחים הרצוי – ברוב המקרים, המחיר לקידוח בודד יהיה יקר יותר מאשר לקידוח הנעשה במסגרת עבודה גדולה שכוללת עשרות קידוחים ויותר. על כן, אם יש לכם במספר קידוחים, כדאי שתרכזו את העבודה לפעם אחת כדי להוזיל עלויות.

הציוד הנוסף – לא תמיד אפשר יהיה להסתפק רק במקדח היהלום. יש סיטואציות שונות אשר בהן יש צורך בציוד נוסף כדי להגיע למקום שם נדרשת העבודה. אם זה כאשר העבודה נדרשת בגובה, שם יהיה צורך במנוף. יהיה צורך לקשור היטב את הבטון לפני העבודה או לרפד את הקרקע לפני הקידוח וזאת כדי למנוע נזקים ופגיעה במבנה. לעיתים יהיה צורך במחפרון או טרקטורון כדי להגיע אל המקום שם נדרשת העבודה. כמו שהתקנת תשתיות וצנרת במעמקי האדמה וכן הלאה. כל אלו כמובן יבואו לידי ביטוי גם במחיר.

הריסוק של הבטון – אם מדובר בעיגולי בטון גדולים שמתנתקים ממשטחי הבטון, הרי שהפינוי שלהם יהיה מסובך ומורכב. לשם כך יהיה לצורך לרסק קודם כל את הבטון כדי שאפשר יהיה לשנע אותו מהאזור. הריסוק היא פעולה שמייקרת אף היא את כל העבודה.

הפינוי של הבטון – ברוב המקרים הפינוי של הבטון הוא חלק מכל העבודה. הפינוי אף הוא מהווה סעיף בתמחור על כל העבודה של הקידוח בבטון.

באופן כללי חשוב לברר מראש מחיר ניסור וקידוח בטון ולהשוות מול חברות נוספות כדי לקבל את התמונה המדויקת לגבי התעריפים והמחירים בשוק. עם זאת, אף פעם לא כדאי להתפשר על הרמה המקצועית ועל הניסיון שיש לחברת הקידוח. היות ואחרי הכול מדובר בעבודה מורכבת ורבת אחריות. ורק אנשי מקצוע מנוסים יצליחו להתמודד איתה בכבוד.

קבלת הצעת מחיר לעבודות קידוחי בטון

אחרי שהבנו איך מתמחרים עבודות קידוחי בטון, אולי הגיע הזמן לקבל הצעת מחיר? אם אתם מחפשים חברה לביצוע עבודות קידוחי בטון, אתם נמצאים במקום הנכון! חברת אלוני ניסור וקידוח בטון מתמחה בשירותי קידוח בטון, ומתחייבת לכם לשירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

לקבלת הצעת מחיר לקידוחי בטון חייגו עכשיו » 077-803-7996

אולי יעניין אותך לקרוא גם » כיצד יש לתמחר שירותי ניסור וקידוח בטון

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים קידוחי בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »