כיצד יש לתמחר שירותי ניסור וקידוח בטון

אנשים שמחפשים שירות של ניסור או קידוח בבטון, עושים בדרך כלל בין היתר גם השוואת מחירים. במאמר זה נסביר כיצד מתמחרים שירותים אלו. המשיכו לקרוא...
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ניסור וקידוח בבטון הן עבודות לא זולות ונדרשים לצורך הביצוע כלי עבודה יקרים וכבדים שאף רמת הסיכון בשימוש בהם אינה קטנה. כל זה משפיע על המחיר הסופי. זאת לצד היכולת המקצועית והניסיון בתחום שנדרשים מצד מבצעי העבודה, אלו מגולמים אף הם בסופו של דבר במחיר הסופי.

אז איך למעשה מתמחרים שירות של ניסור וקידוח בטון? נבדוק.

חשוב להבין כי המחירון של ניסור בטון מבוסס על כמה וכמה פרמטרים כאשר אלו מרכיבים את המחיר עבור העבודה. כאשר אתם באים לבקש הצעת מחיר, הרי שללא התחשבות בכל הפרמטרים הללו, לא תוכלו לקבל באמת את הצעת המחיר הנכונה.

על פי מה ייקבע המחיר לניסור בטון?

  • מטר רץ – הפרמטר הראשון זה אורך הניסור. כלומר על פי מטר רץ. ככל שמדובר יהיה בחיתוך של יותר מטרים, המחיר לכל מטר ירד בהתאם.
  • עובי הבטון – ישנם קירות בטון ומשטחי בטון בעוביים משתנים. כאשר המחיר ישתנה בהתחשב בעובי של כל משטח בפני עצמו. ככל שהבטון יהיה עבה יותר הרי שיידרש ציוד אחר ויקר יותר על מנת לנסר אותו.
  • ציוד נוסף – בביצוע של ניסור משטחי בטון עשוי להיווצר צורך בציוד נוסף לצורך הביצוע. לעיתים יהיה צורך לעשות שימוש במנוף, במקרים אחרים יהיה זה טרקטורון או ציוד לצורך ריסוק הבטון שנחתך וכן הלאה. ברור כי כל אלו יבואו לידי ביטוי בסופו של דבר גם במחיר הסופי.

 

טווח המחירים המקובל

המחיר לניסור בטון על פי מטר רץ עומד על בין 200 ש"ח למטר ועד 600 ₪ למטר ואף יותר. כאשר הדבר תלוי כמובן בעובי של הבטון. ככל שהבטון יהיה עבה יותר המחיר יעלה עוד. חשוב לציין כי ככל מדובר בניסור של יותר מטרים, המחיר לכל מטר ירד.

ניסור בטון מחיר נקבע אף בהתחשב בסוג השירות הרצוי. יש מחירון קבוע לניסור חלונות ודלתות, ניסור קורות, ניסור מסתורי כביסה. וכן הלאה… כאשר בכל עבודה יש כמובן את התעריף המדויק בהתחשב בפרמטרים הנקודתיים המרכיבים את העבודה הספציפית.

תוספות שמשפיעות על מחיר העבודה

כאשר אנחנו באים לבדוק כמה עולה ניסור בטון, יש לשים לב לשירותים הנלווים שכאמור אמורים לייקר את העבודה.

  • שירות לפינוי הבטון – חלק מהעבודה זה גם פינוי הבטון. עם זאת, תמיד חשוב לוודא כי אכן מדובר בפעולה שכבר נכללת במחיר. הפינוי של הריסות הבטון לאחר הניסור עשוי להעלות את המחיר בעוד 500 עד 1,000 ₪.
  • שירותי מנוף – יש מקרים שונים אשר בהם לצורך בטיחות המבנה והאזור יהיה צורך לקשור את האלמנט אותו מבקשים להסיר – אל מנוף מיוחד. זאת על מנת שלא יפלו חלקי בטון בצורה לא מבוקרת על גבי הקרקע. כך זה לדוגמא כאשר באים לנסר מרפסת, גג בטון או קרניז בטון וכן הלאה. האלמנט המנוסר יישאר מחובר אל המנוף וכך אפשר יהיה להעביר אותו ישירות אל משאית שתפנה את הבטון מהשטח. ישנם מקרים שונים אשר בהם יהיה צורך במנוף הרמה כדי שאפשר יהיה להגיע למקום שם נדרשת העבודה. בכל מקרה, השימוש במנוף ייקר אף הוא את המחיר בהתאם.
  • שירותי מהנדס – כשאתם באים לבדוק כמה עולה קידוח בטון, חשוב שתבדקו קודם האם העבודה אכן אפשרית מבחינה בטיחותית. תמיד חשוב להיעזר באיש מקצוע, מהדס או קונסטרוקטור כדי לוודא כי אין מניעה בטיחותית בביצוע העבודה. השירות שלו כמובן כרוך אף הוא בתשלום.

 

 

חברת אלוני ניסור וקידוח בטון מבטיחה לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד של ניסור או קידוח בטון. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת ואטרקטיבית עבורכם? חייגו עכשיו – 077-803-7996.

אלון מזור

אלון מזור מחזיק במכונת הניסור בטון

אולי יעניין אותך להמשיך לקרוא » איך מתמחרים עבודות קידוחי בטון

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »