היתרונות לעבודה עם מכונת ניסור או קידוח בטון

מהם היתרונות של מכונת ניסור בטון או קידוח בטון? קבלני שיפוצים או רק נקלעתם לשיפוצים, בטח יצא לכם לשמוע על המכונות האלו. כאן נפרט על היתרונות של אותם מכונות.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ישנן שיטות שונות לצורך ניסור וחיתוך קירות מבטון. יש את המסורים הרגילים המיועדים לשם כך. יש גם את המקדחים והקונגו ויש גם את מסורי היהלום. הבחירה בכלים נעשית מתוך התחשבות באופי העבודה וסוג החיתוך הרצוי. זה מה שלמעשה קובע מה תהיה התוצאה. אז מהם היתרונות לעבודה עם מכונת ניסור? המשיכו לקרוא.

אז בעוד שיש כאלה שיעדיפו לעשות שימוש בפטישון כדי לשבור את הקיר. יהיו מי שיעדיפו לבצע את העבודה באמצעות מסור חשמלי. יש מקרים אשר בהם אפשר יהיה ליצור את השינוי הרצוי בעזרת חוטים. ויש גם אפשרות לעשות שימוש במסור שרשרת הידראוליים.

יש גם מסורי גז יעילים כאשר אלו אפשריים לעבודה גם כאשר השטח רטוב. לכל סוג של מסור או כל סוג של שיטה יש להם את היתרונות שלהם, מול החסרונות שלהם. ככל שתתאימו את הכלי בהתאם לאופי העבודה, המטרות שלו כמו גם העוצמה הנדרשת. כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן תינהו מתוצאות טובות ומדויקות יותר.

» לקרוא יותר על סוגי המסורים לחיתוך בטון

ניסור בטון במסור יהלום

אז נכון שיש שיטות. אך אפשר לומר כי כיום מקובלת יותר מכל השיטה של ניסור בטון בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא הכלי היחיד שמסוגל להתגבר על הבטון. ולא משנה מה העובי שלו או כמה הוא חזק ומחוזק מבפנים.

הבטון הוא למעשה החומר המשמש לבנייה בגלל החוזק והעוצמה שלו. הוא מעניק לנו את תחושת הביטחון ואת הבטיחות המלאים, כאשר אנחנו שוהים במבנה. בגלל שזה כך, הרי שכל שינוי שאנחנו רוצים לעשות בבטון. מחייב אותנו בביצוע עם כלי שיהיה חזק יותר מהבטון. כלומר, מסור המורכב מחומרים שהם עוצמתיים במיוחד, אף יותר מכל סוג של בטון, חזק ככל שיהיה.

היהלום הוא המענה לדבר הזה. היהלום, ולא זה שאנחנו מכירים מתחום ייצור התכשיטים. הוא החומר שמסוגל להתגבר על כל חומר בעולם כולל בטון. יש כאלה הטוענים כי היהלום הוא החומר הכי חזק שיש לנו בטבע. ואין משהו שיכול להתגבר על היהלום. זו בדיוק הסיבה שעושים שימוש ביהלום לצורך הניסור של הבטון.

היתרונות של מכונת ניסור בטון

לפניכם היתרונות העיקריים של מכונת ניסור וקידוח בטון:

חיתוך נקי וחלק של הבטון

לעומת שאר כלי העבודה המאפשרים לנו להוריד / לחתוך קירות בטון. מכונת ניסור בטון מאפשר חיתוך נקי ומדויק של הבטון. בטח תשאלו – איך זה עוזר לי? אז לאחר שביצענו את החיתוך והסרנו את אלמנט הבטון. אנו נשארים אם פתח במידות המדויקות לנו בצורה חלק. אם ניסרנו את הבטון לצורך פתיחת חלון למשל, מה שנשר זה רק להוסיף צבע וקצת שפכטל, ואפשר להרכיב את החלון מחדש.

מניעת זעזועים במבנה

כאשר נבחר באלטרנטיבה אחרת מניסור בטון ביהלום, כמו למשל שבירה של הקיר בקונגו. אנו מסכנים את אורך החיים של המבנה, מאחר ומדובר בזעזועים חזקים ומיותרים. הניסור בטון עובד בצורה חלקה, ולאט לאט נכנס לתוך הבטון ומנסר אותו.

חסכון משמעותי בזמני עבודה

השימוש בשירותי ניסור בטון יחסכו לנו ים של עבודה. ההבדל בין הזמן שלוקח למכונת ניסור בטון להוריד קיר שלם, לעומת שבירת הקיר בפטישון וכלים כאלו ואחרים. זה הבדל שמיים וארץ, לנסר קיר שלם יכול לקחת מקסימום כמה שעות כולל הפינוי. אז אולי תשלמו יותר על שירותים של ניסור בטון, אבל ביחס לזמני העבודה והתשלום לפועלים זה יהיה יותר זול בהרבה.

התאמה מדויקת למידות שלכם

הניסור מתבצע בדיוק לפי הדרישות שלכם, אתם מסמנים את הקיר, ואנו חותכים לפי הסימון. וזה יתרות משמעותי במיוחד במקרים שאתם כן צריכים את השאריות של הקיר.

רוצים ליהנות מניסור שייעשה בצורה הכי חלקה והכי מהירה? רק בעזרת מסור יהלום תוכלו להגיע לתוצאות הללו. כי מסור הבטון הוא מסור חזק מאוד יותר מכל כלי אחר עוצמתי ככל שיהיה, במיוחד כאשר מדובר במגע מול הבטון. בעזרת מסור זה ניתן יהיה להגיע לתוצאה המדויקת והממוקדת ביותר. בלי שיהיו סטיות כלשהם או אי דיוקים.

חבל לנסות לבצע עבודות כאלה הכוללות חיתוך של בטון בכלי אחר. אם יש את מסור הבטון שיבצע את העבודה בצורה המקצועית והנכונה ביותר. כדי שאכן תתקבלנה התוצאות הרצויות, יש לפנות אל חברה מוכרת ומנוסה כדי שתיטול לידיה את המשימה ותבצע אותה בהצלחה.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »