עבודות הריסת מבנים מבוקרת ומדויקת באמצעות מסור יהלום

הריסת מבנים היא פעולה שדורשת היערכות ומחייבת עבודה מאוד זהירה ומבוקרת. במאמר זה נסקור את האפשרות של הריסת מבנים מבוקרת, שמשאירה מינימום נזקים. המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הריסת מבנים מבוקרת נדרשת לרוב במסגרת עבודות שיפוץ. כאשר מעוניינים לשדרג ולחדש את המקום אך לעיתים מדובר בהריסה של מבנים מסוכנים או כאלה שנבנו בצורה בלתי חוקית. כך או כך, הריסה חייבת להתבצע עם הכלים הנכונים ובטכניקה הנכונה. וזאת כדי להבטיח כי אכן תתקבל תוצאה בטוחה.

מי מבצע עבודות הריסה?

אל מי אתם אמורים לפנות כאשר אתם זקוקים לשירות הזה של הריסת מבנים?

לפני הכול חשוב לדעת. את תהליך ההריסה מבצעים רק בעזרת קבלן עבודות הריסה מורשה. את כל מהלך העבודה אמור ללוות מהנדס בניין שישגיח ויפקח על כל התהליך על מנת להבטיח כי אכן הכול ייעשה באופן הכי בטוח. הן עבור העובדים, הן עבור המבנים הנמצאים בסמוך למבנה והן עבור העוברים והשבים באזור. אם מדובר בהריסה של חלק ממשנה, חובה לשים לב כי כל שאר המבנה אינו מסתכן מבחינה הנדסית. וכי ההרס של חלק מהמבנה לא יפגע כלל בשאר חלקי המבנה.

לפני שמתחילים הריסת מבנים מבוקרת:

חובה להתכונן לקראת ביצוע העבודות ולקבוע מה תהיה השיטה הכי טובה לביצוע ההריסה.

ישנם כלים שונים בהם אפשר לבצע הריסה של מבנים. אך נדמה כי השיטה הכי מדויקת והכי ממוקדת היא באמצעות מסור היהלום. כך ניתן לנסר את האזורים המדויקים שיובילו להריסה מהירה של החלקים הרצויים. מבלי לפגוע כלל בשאר חלקי המבנה שם לא רוצים את ההרס.

לא תמיד יהיה זה רק מסור היהלום. אשר יש מקרים בהם נצטרך להכניס לתמונה גם באגרים, מחפרונים וטרקטורים, לצורך ביצוע העבודה. כאשר זה כמובן תלוי בהיקף העבודה והשטח אותו מבקשים לנסר. חובה לקבל אישור של קונסטרוקטור לפני שמתחילים בעבודה. וזאת כדי לוודא כי אכן מדובר במשימה שהיא אפשרית לביצוע.

הכנת המבנה להריסה

לפני שמתחילים בעבודות ההריסה יש לגדר את האזור בהתאם לכללים שייקבעו על ידי המהנדס שילווה את הפרוייקט. חובה יהיה לנתק את כל התשתיות, את החשמל, המים, התקשורת… וכל מה שעלול להינזק בעקבות פעולות ההרס.

העבודה עצמה חייבת להיעשות בצורה מבוקרת וזהירה במיוחד. וזאת כדי שאכן החלקים הרצויים ינוסרו אך כל מה שאנחנו רוצים לשמר, יישאר ויישמר היטב.

חשוב לזכור! לפני הכל שימו לב שאתם עומדים בדרישות של תקנות הריסת מבנים, וכך תמנעו אסונות וקנסות מיותרות.

פינוי הפסולת לאחר עבודת ההריסה

לא ממש משנה אם הרסתם מבנה שלם או רק חלק ממנו או אפילו רק קיר בתוך הבית. לאחר ביצוע העבודה יש לפנות את הריסות הבטון. הפינוי היא מלאכה בפני עצמה וגם אותה יש לבצע בצורה זהירה ובטוחה.

אם תפנו אל חברה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום. תוכלו להיות בטוחים שכל העבודה תיעשה בצורה הכי מדויקת, הכי ממוקדת ובלי נזקים מיותרים. ניסור בטון לצורך ההריסה ייעשה ביד אומן ובאופן מבוקר ובטוח.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים עבודות הריסה
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »