שירותי ניסור בטון בזול – חברת אלוני

אנו בחברת אלוני מתחייבים לכם למחירים אטרקטיביים במיוחד. אם אתם מחפשים ניסור בטון בזול? הגעתם למקום הנכון!
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אצלינו בחברת אלוני תוכלו למצוא שירות יעיל, שירות זול יחסית, ומה שהכי חשוב שירות בטוח. אנו חברת מקצועית לשירותי ניסור בטון. בצענו במשך יותר מעשרים שנות ניסיון אלפי פרויקטים ברחבי הארץ, פרויקטים גדולים כמו עבודות מול תאגידים, עיירות, שירותי הביטחון ועוד… ולכולם תמיד אנו משתדלים לתת מחיר אטרקטיבי במיוחד.

חברת אלוני מציעה – שירותי ניסור בטון בזול

✅ ניסור בטון בזול – מחירים אטרקטיביים במיוחד.
✅ בטיחות מעל הכל – אנו שמים דגש מרכזי על בטיחות בעבודה.
✅ מעל 20 שנות ניסיון – שמהלכם צברנו ניסיון לעמוד בכל סוג של פרויקט.
✅ אמינות ועמידה בזמנים – אחד היתרונות שלנו זה שאנו יודעים לעמוד ולסיים פרויקט בזמן שאמרנו.
✅ שירות אדיב במיוחד – אצלנו תקבלו שירות אדיב כבד מהשיחה הראשונה.

חיפשתם שירותי ניסור בטון בזול? הגעתם למקום הנכון.
חייגו עכשיו – 077-803-7996 וקבלו הצעת מחיר משתלמת מיוחד.

רוצים לדעת יותר על חברת אלוני? לחצו על הלינק – אודות החברה.

מחירים של ניסור בטון

כמו שאמרנו אצלנו אתם בהחלט יכולים למצוא מחירים זולים לשירותי ניסור בטון. לפניכם חלק מהמחירים שלנו בחברת אלוני:

  • ניסור בטון למטר רץ – עובי 20 ס"מ: החל מ- 150 ₪.
  • חיתוך בטון למטר רץ – עובי 30 ס"מ: החל מ- 160 ₪.
  • פתיחת חלון – עובי 20 ס"מ: החל מ- 1,200 ₪ לחלון סטנדרטי.
  • פתיחת דלת – עובי 20 ס"מ: החל מ- 1,800 ₪ לדלת סטנדרטית.

למחירון ניסור בטון המלא לחצו כאן «

ניסור בטון בזול

ניסור בטון בזול זה לא סיפור פשוט. כל מי שניסה לעשות את זה שלא באמצעים המיוחדים לשם כך, בוודאי מבין על מה אנחנו מדברים. הניסור דורש הרבה כוח, הוא קשה מאוד למיקוד. ולא פעם נותרים סדקים ושברים גם בחלקים אחרים של הקיר. אז אם חשבתם ששווה לכם לנסות לחסוך ולבצע בכוחות עצמכם את הניסור, אתם בהחלט טועים. ולא רק בגלל התוצאות שלא תהיינה מדויקות.

ניסור בטון זה עניין לאנשי מקצוע

כדי שתבינו למה חשוב כל כך להיעזר לצורך ביצוע ניסור בטון באנשי מקצוע מומחים לתחום. נסביר לכם מעט על אופן הניסור, איך הוא מתבצע. ולמה חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם את המומחיות, את המקצועיות ואת הידע בתחום הזה.

הבטון הוא חומר חזק מאוד והוא אמור לשרוד גם מצבי קיצון, שכוללים אפילו רעידות אדמה או נפילות טילים. כך שחיתוך של הבטון הוא בהחלט אתגר שצריך למצוא את הדרך לפצח אותו. כאן נכנסים לתמונה מסורי הבטון. מדובר במסורים חזקים מאוד, עם מנועים עוצמתיים במיוחד. ועם להבים חדים מאוד כאשר גולת הכותרת של אותם המסורים אלו הם שבבי היהלום.

העבודה חייבת להיעשות במלוא הזהירות. על ידי איש מקצוע שמכיר את הכלי, יודע איך צריך לעבוד אתו ובאופן כללי. הוא גם יודע באיזה כלי לנסר את הבטון בכל מקרה לגופו.

» הכירו את הכלים לניסור בטון

ניסור באופן עצמאי – יחסוך לכם כסף?

יש אנשים שרוצים פשוט לחסוך בעלויות ועלך כן הם מבקשים לבצע בכוחות עצמם את עבודות הניסור. אז כאן צריך להבין כי לא פעם קורה ועבודה הנעשית בצורה חובבנית. מובילה בסופו של דבר לעלויות גבוהות מאוד בשל הצורך בביצוע תיקונים לאחר העבודה. לתקן ליקויים חמורים שנוצרו באופן הביצוע הלא מקצועי. ולמעשה מה שקורה זה שהכול יוצא יקר יותר פי כמה וכמה.

הבטיחות לפני הכול

כאשר אנחנו מדברים על ניסור בטון בזול, חשוב לזכור כי לפני הכול חובה לשים דגש על הבטיחות בעבודה. ניסור בטון עשוי להיות מסוכן מאוד בשל השימוש בכלים כבדים ועוצמתיים במיוחד. כמו גם בגלל חלקי הבטון שעשויים לנשור במהלך עבודות הניסור. חלקי הבטון הללו עלולים לגרום לנזק הן לאנשים שישהו במקום והן למבנה שיינזק בגלל חלקי בטון במשקלים של עשרות או מאות ק"ג שינשרו על גבי הקרקע. חובה לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע שיוכלו להבטיח ביצוע בטוח ואיכותי בלבד.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

כללי, מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »