כך תבחרו קבלן ניסור בטון

קבלן ניסור בטון » על מה צריך להסתכל כשנגשים לבחור קבלן לעבודות ניסור בטון? איזה יתרונות צריכות להיות לקבלן? המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כמעט בכל ביצוע של עבודות שיפוצים עולה צורך בקבלן שיבצע את עבודות הבטון. כי עבודות בטון הן עבודות שונות משאר העבודות במבנה. לשם כך חשוב לפנות אל קבלן ניסור בטון. בעזרת הקבלן תוכלו להגיע לתוצאות מדויקות, יעילות, נקיות ובעיקר בטוחות.

העניין הוא שלא כל קבלן שתפנו אליו הוא אכן זה שייטיב לתת לכם את המענה הנכון. לא פעם קורה ואנשים מתפשרים על הרמה המקצועית של הקבלן. מה שבסופו של דבר מוביל לכך שהתוצאות לגמרי לא משביעות רצון. אם בגלל חוסר הדיוק של העבודה, ואם בגלל חוסר האסתטיקה. שלא לדבר על בעיות אחרות מהותיות יותר כמו ביצוע שהוביל לנזקים למבנה. או חלילה לאנשים במקום שנפגעו בעקבות עבודה שנעשתה שלא בזהירות הראויה. שירות של ניסור בטון חייב להתבצע ע"י חברה / קבלן מנוסה.

 

איך בוחרים קבלן ניסור בטון?

בגלל שיש משמעות רבה כל כך לרמה המקצועית של הקבלן שמבצע את העבודה. אי אפשר לשכור את שירותיו של איש המקצוע, בלי לברר היטב כי אכן מדובר באדם הנכון. שיעשה את העבודה בצורה הנכונה והמקצועית.

היתרונות הנדרשים לקבלן ניסור בטון:

  • ניסיון – יש לברר ולבדוק היטב כי מדובר באיש מקצוע שיש לו את כל הניסיון הנדרש. זה אומר שבעל המלאכה ביצע בעבר עבודות מהסוג הזה. והוא התנסה בכל מה שכרוך בעבודה מהסוג הזה. אין חכם כבעל הניסיון! ואין בעל יכולות כמו זה שביצע את כל סוגי העבודות. שהקנו לו את השליטה על הכלים ועל הביצועים המושלמים.
  • ביטוח – עבודות של ניסור וקידוח בטון הן עבודות שעלולות לסכן את המבנה, וגם את מבצעי העבודה. כדי שאכן אפשר יהיה להיות רגועים מפני כל פגיעה. או נזק שעשויים להיגרם בעקבות העבודה.
  • אישורי עבודה – לא כל מי שיש לו מסור בטון כבר יכול להציע את שירותיו לציבור. כדי שאכן העבודה תהיה חוקית, חובה לוודא כי למבצע העבודה יש אישורי עבודה. והוא עובד בצורה הכי חוקית.
  • מכונת ניסור טובה – בנוסף לאישורים ולניסיון בתחום, חובה לוודא כי הניסור ייעשה בצורה מקצועית. עם כלי העבודה הנכונים והמתאימים.

כדי לנסר בטון, יש להצטייד במכונת ניסור איכותית וטובה וזה מה שיבטיח כי אכן הביצוע יהיה מושלם.

 

עבודה עם כל הציוד הנדרש

מלבד מכונת קידוח טובה לצורך ביצוע העבודה יש ציוד נוסף אותם צריך קבלן ניסור בטון.

  • מנוף – יש מקרים אשר בהם יהיה צורך במנוף שיחזיק את הבטון בזמן הניסור, כמו לדוגמא במקרה של ניסור מרפסת. המרפסת תיקשר אל המנוף עוד לפני תחילת העבודה ומיד עם סיום הניסור, היא תועבר ישירות אל המשאית שתפנה אותה מהמקום.
  • ציוד לריפוד הקרקע – יש מצבים אשר בהם יהיה אפשר למנוע נזקים לקרקע כאשר ירפדו אותו לפני שיתחילו לנסר את הבטון. יש מי שיניח צמיגים ויש מי שידאג לחיתוך הבטון לחלקים קטנים כדי שלא יפלו ארצה חתיכות גדולות שיגרמו לנזקים למבנה.
  • ציוד לריסוק הבטון – חלקי הבטון שנותרים במקום לאחר העבודה מהווים מפגע מסוכן מאוד. שלא לדבר על החוק בעניין שמחייב פינוי של חלקי הפסולת על ידי מבצע העבודה. לא תמיד זה יהיה כל כך פשוט להרים את חלקי הבטון הגדולים. לשם כך, יהיה צורך בציוד לריסוק הבטון מה שיקל על ההעברה שלו בפועל.

רק קבלן ניסור בטון שאכן מבטיח לכם כי הוא עומד בכל הקריטריונים, הוא זה שתוכלו לסמוך עליו את ידיכם ולהיות רגועים כי אכן התוצאות תהיינה טובות, יעילות ובעיקר בטוחות לכם ולמבנה.

 

קבלן ניסור בטון מומלץ

אם אתם מחפשים חברת ניסור וקידוח בטון מומלצת, או קבלן ניסור בטון מומלץ. חברת אלוני היא הבחירה המושלמת עבורכם. צרו קשר עוד היום.

ניסור בטון

אלון מזור בביצוע הפעלת מכונת ניסור בטוןאלון מזור

תמונה של אלון מזור בביצוע העבודה

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »