המדריך המלא לשימוש במכונת קידוח בטון

במדריך זה אנו נסביר איך משתמשים במכונת קידוח בטון? נציין את כל הפעולות הנדרשות לביצוע קידוח בבטון בצורה נכונה... המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איך משתמשים במכונת קידוח בטון? מכונת הקידוח בטון היא מכונה מיוחדת שנועדה לצורך קידוח של חורים עגולים בבטון.

אם זה לצורך העברת צנרת ותשתיות ואם זה בעת תהליכי בנייה שונים. המכונה מצוידת במנוע חזק וחד מאוד. מקבעים את המסור אל הקרקע או הקיר שם רוצים לבצע את הקידוח ואליה מחברים את כוס הקידוח בקוטר הרצוי. אל מקדח הבטון מחברים גם צינור שמזרים מים לפני הבודה ובמהלכה כאשר זה תורם ליעילות העבודה כפי שנפרט בהמשך.

 

השלבים לשימוש במכונת הקידוח

לפני שמתחילים לבצע קידוח בטון, יש להיצמד לשלבי העבודה. על מנת שאכן התוצאות תהיינה מדויקות, יעילות ומבוצעות בבטחה. עקבו אחר השלבים ופעלו בהתאם:

שלב ראשון – סמן את מיקום הקידוח ומקם את המקדח

לפני הכול יש לסמן בצורה מדויקת את המקום שם רוצים לבצע את הקידוח. הסימון יהיה בצורה של X כדי שיהיה ברור וקל לכוון את המכונה בנקודה המדויקת. בסמיכות אל הנקודה יש למדוד את המרחק הרצוי בהתאם לקוטר הקידוח שאתם מתכננים לבצע וזאת כדי שתדעו היכן להציב את מכונת הקידוח. לרוב יהיה צורך לקבע את המקדח אל משטח הבטון על מנת להבטיח קידוח מדויק וממוקד. (הדבר תלוי בהיקף הקידוח כמו גם בעומק החור הרצוי) את המקדח ממקמים בעזרת בורג שמתחבר אל הקרקע ומקבע את המקדח למקום הרצוי במרחק המדויק הנדרש לצורך כך.

שלב שני – הרכב את כוס היהלום

לאחר שהמקדח נמצא ומחובר במקום הנכון, מחברים אל המקדח את כוס הקידוח. החיבור חייב להיעשות על פי הוראות היצרן ועל פי כל הכללים וזאת כדי שהקידוח בפועל ייעשה במלוא הבטיחות והדיוק.

שלב שלישי – חבר את צינור המים

יש לחבר צינור מים אל הנקודה המיועדת לכך ולחבר את הצינור בקצהו השני אל ברז מים. לפני שמתחילים לקדוח בפועל מרטיבים היטב את הקרקע המיועדת וזאת על מנת שאפשר יהיה להתחיל בעבודה בלי שאבק הבטון המנוסר יעלה לאוויר. המים גם מצננים כל העת את הלהב ומאפשרים את ביצוע העובדה באופן רציף.

שלב רביעי – הפעלת מכונת הקידוח בטון

לאחר שהכול מוכן והמשטח רטוב אפשר להתחיל בקידוח. יש לעבוד עם בגדי עבודה מוגנים שכוללים לבוש ארוך, כפפות וקסדה. ברגע שמפעילים את המכונה היא למעשה יוצרת את החור הרצוי במיקום שקבעתם לה ואתם לא צריכים כמעט להתערב במהלך הקידוח.

שלב אחרון – הפעלת לחץ עדין עד לסיום הקידוח

כל מה שעליכם לעשות למעשה הוא להפעיל לחץ קל ועדין ממש על המקדח כדי למקד אותו נכון. ברגע שהחור מוכן אתם פשוט לוחצים על מתג הכיבוי של המקדח.

 

סרטון שמראה איך משתמשים במכונת קידוח בטון

אלוני קידוח בטון לשירותכם

זקוקים לשירות של קידוח בבטון? רוצים להבטיח לעצמכם עבודה מדויקת, ממוקדת, בטוחה ואסתטית? המומחים של אלוני ניסור וקידוח בטון – לשירותכם. עם כל הציוד, הידע המקצועי המיומנות והניסיון בשטח.
להצעת מחיר חייגו עכשיו » 077-803-7996

איך משתמשים במכונת קידוח בטון

תמונה של מקדח בטון

אולי יעניין אותך לקרוא:

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים קידוחי בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »