מה סוגי הבטון הנפוצים ביותר בישראל

במאמר שלפניכם אנו נפרט על סוגי הבטון הנפוצים בישראל, החל מבטון מזוין ועד לבטון דקורטיבי... בנוסף צירפנו תמונות להמחשה של סוגי הבטון. המשיכו לקרוא
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ישנם סוגים רבים ושונים של בטון. כאשר אנחנו באים לבדוק את הנושא של ניסור בטון, חשוב לדעת באיזה סוג של בטון מדובר ומהו מכיל. אז אנחנו כאן עם פירוט על סוגי הבטון הנפוצים בישראל.

סוגי הבטון הנפוצים בישראל:

בטון סטנדרטי

בטון סטנדרטי – הבטון הרגיל והבסיסי הוא הבטון אותו מכינים בכמויות קטנות באתרי הבנייה. ההכנה הינה קלה מאוד ורק כאשר יש צורך בכמות גדולה של בטון כזה מזמינים ומביאים אותו עם מערבל בטון גדול.

 

בטון דקורטיבי

בטון דקורטיבי – הבטון הדקורטיבי הוא בטון שנועד לצרכי אומנות ועיצוב. יוצרים אותו בשילוב צבעים כאשר ניתן ליצור בו תבניות שונות ועיצובים מעניינים. כך למשל ניתן ליצור באמצעותו מראה דמוי עץ או כל עיצוב ייחודי אחר.

 

בטון מזוין

בטון מזוין – זהו בטון שנעשה בו שימוש בעיקר בתחום הבניה. לפני שיוצקים את הבטון מתקינים רשתות או עמודים ורק אחר כך יוצקים עליהם את הבטון. זה מה שהופך את הבטון לחזק הרבה יותר. הבטון המזוין משמש בבניית בנינים, הוא משמש לבניית חדרי ממ"ד ולמעשה נעשה בו שימוש מורחב בתחומי הבנייה השונים.

 

בטון דרוך

בטון דרוך – הכנה של בטון דרוך דומה להכנה של בטון מזוין. הוא נעשה בשילוב מוטות פלדה. בנוסף לכך 'דורכים' את הבטון באמצעות לחץ כאשר זה מחזק את הבטון מפני לחצים חיצוניים. חשוב לדעת כי גם לאחר שבנו את המבנה או האלמנט הרצוי, ניתן לדרוך את הבטון ולחזק אותו על ידי כך.

 

בטון חצי שקוף

בטון חצי שקוף – בטון שיש לו שקיפות זהו בהחלט חידוש של העולם המודרני. מדובר במוצר שנועד בעיקר לצרכי עיצוב ואומנות. את הבטון הזה מייצרים עם חומרים מיוחדים שיש להם את היכולת לפלוט אור. אנשים שרוצים לבנות מבנים אומנותיים ומרשימים, עושים שימוש בבטון הזה שאכן משדרג במידה רבה את המראה והתוצאה הסופיים.

 

בטון רזה

בטון רזה – זהו בטון שהיחס של המים – צמנט הוא גבוה. כלומר הכמות של הצמנט הינו נמוך יותר מכמות המים ועל כן מכונה בטון הזה בטון רזה. הבטון הזה משמש בעיקר חציצה בין האדמה ליסודות המבנה.

 

עבודה מקצועית עם כל סוג של בטון

חשוב לדעת! כי כל ההצלחה בביצוע העבודה היא דווקא אם האי נעשית במקצועיות הראויה בהתאם לסוג הבטון. כפי שכבר הסברנו ופרטנו לעיל, לכל סוג של בטון יש את התכונות שלו ואת האופי המיוחד לו ורק אם עושים את זה בצורה נכונה. ובוחרים את בעל המלאכה לצורך ביצוע העבודות, ניתן אכן להפיק את התועלת הרצויה ולקבל את התוצאות הרצויות.

כאשר אנחנו באים לסקור את סוגי הבטון הנפוצים ביותר בישראל, חשוב להבין כי לא כל סוג של בטון יתאים לכל מטרה. ויש לעשות הן את הבחירה והן את הייצור, הן את הביצוע והן את היישום על ידי איש מקצוע מומחה.

אנו בחברת אלוני ניסור וקידוח בטון, מעניקים שירות שונה מיציקות בטון. אנו חותכים לכם את הבטון, במקרים שצטרכו להוריד קירות בטון או אלמנטים מבטון גדולים כגון ניסור צינורות בטון וכו׳. או גם ביצוע קידוחים בבטון.

המחיר

אצלנו המחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד

הניסיון

אנו חברה מקצועית עם וותק של 20 שנה בענף

המקצועיות

אנו מבינים היטב את התחום לפרטי פרטים

השירות

שירות ועמידה בזמנים - השירות הטוב ביותר

מאמרים על בטון
חיתוך בטון עם דיסק

הצטרפו אלינו להכרות מעמיקה עם עולם החיתוך בבטון. במאמר זה, אנו מתמקדים בשילוב בין חיתוך בטון עם דיסק לניסור וקידוח, ומסבירים איך השילוב הזה משפר את איכות התוצאה ומקל על התהליך. נציג את השיטות המובילות בענף, ונדגיש מדוע חברת אלוני היא הבחירה הנכונה לחיתוך בטון מקצועי ואיכותי.

קרא עוד »
בטון דקורטיבי
מהו בטון דקורטיבי?

עד היום היה ברור ומוסכם על כולם כי בטון הוא חומר שנועד למטרות קונסטרוקציה ובנייה. בשנים האחרונות קבל הבטון שימושים נוספים כאשר מדובר בבטון הדקורטיבי.

קרא עוד »
בטון רזה
מהו בטון רזה

ישנם כמה וכמה סוגים של הריסת בטון ביניהם ניסור וקידוח. חשוב להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים במיוחד כאשר עומדים לפני תהליך כזה של בניה.

קרא עוד »
בטון דרוך
מהו בטון דרוך?

הבטון הדרוך בדומה לבטון המזוין הוא למעשה בטון שמחוזק בפלדה. אם אלו מוטות פלדה או רשתות פלדה. הבטון הדרוך אף חזק מהבטון המזוין. הוא עובר

קרא עוד »